یادداشت/

شهید «اسماعیل شجاعی» سمبل مبارزه کردستانی‌ها با داعش

مردم کردستان به عنوان یکی از اقوام اصیل ایرانی همیشه و بویژه در دوران انقلاب اسلامی نشان دادند که حافظ راستین کیان و مرز و بوم سرزمین ایران اسلامی هستند.
کد خبر: ۲۴۳۵۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۳ - 14June 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، مردم کردستان به عنوان یکی از اقوام اصیل ایرانی همیشه و بویژه در دوران انقلاب اسلامی نشان دادند که حافظ راستین کیان و مرز و بوم سرزمین ایران اسلامی هستند و با تقدیم هزاران شهید این مهم را چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن و تا به امروز به منصه ظهور رساندند.

مردم اهل تسنن کردستان همچنین همیشه نشان دادند که مخالف تندروی و افراط گرایی در دین هستند و با پیدایش گروهک تکفیری داعش از همان ابتدا مخالفت خود را با این گروه اعلام داشته و در این راه نیز به مبارزه پرداختند.
بی‌گمان نماد این مبارزه در کردستان را می‌توان شهید «اسماعیل شجاعی» از بوکان دانست که به عنوان اولین شهید اهل تسنن و کرد کشور و به عنوان مدافع حرم اهل بیت در کشور سوریه به دست جنایتکاران داعشی به شهادت رسید.

شهادت شهید «اسماعیل شجاعی» در مبارزه با داعش نشان می‌دهد که کردستانی‌ها همیشه و در همه‌حال حافظ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بودند و خواهند بود و اگر لازم باشد هزاران کیلومتر دور تر از خانواده برای حفظ امنیت ایران اسلامی با نثار خود پاک خود برای تداوم آرامش کشور مبارزه خواهند کرد.

شهید شجاعی‌ها در طول انقلاب کم نبودند و نیستند و اکنون نیز هزاران نفر از مردم کردستان آماده‌اند در زیر سایه پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی برای حفظ امنیت و آرامش این کشور جان خود را نثار کردند و این را نیز بارها نشان دادند.

بی‌گمان حرکت مذبوحانه چند نفر تروریست که به زبان کردی حرف می‌زنند از طرف تمام مردم کردستان محکوم است و هیچگاه این رفتار‌ها نمی‌تواند رخنه‌ای در میان اقوام ایرانی داشته باشد.

در پایان باید عنوان کرد کردستان و مردم این قسمت از ایران اسلامی نماد مقاومت و مبارزه با دشمنان ایران و انقلاب اسلامی بودند و همچنان نیز این راه را با دادن خون‌های پاک خود چه به عنوان مدافع حرف و چه به عنوان شهید راه امنیت ادامه خواهند داد.

منبع: بسیج

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
نپسندیدم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار