مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی:

دو مرکز فرهنگی در خراسان جنوبی در دست ساخت است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: استان خراسان جنوبی جزو استان‌هایی است که دو مرکز فرهنگی دفاع مقدس آن در حال ساخت است.
کد خبر: ۲۴۳۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶ - 15June 2017
دو مرکز فرهنگی در خراسان جنوبی در دست ساخت است
به گزارش دفاع مقدس از بیرجند، سرهنگ محمدرضا فخر در دیدار با امیر سرتیپ قوام یوسفی فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی که پیش از ظهر امروز برگزار شد، به بیان فعالیت‌های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی پرداخت.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی تقویت مرکز اسناد، تدوین دانشنامه دفاع مقدس و ساخت مرکز فرهنگی را از مهمترین برنامه های در دست اقدام این اداره کل ذکر کرد و اظهار داشت: با تعاملات صورت گرفته با سایر مراکز و یگان‌ها، کارهای شایسته‌ای در حوزه حفظ آثار دفاع مقدس استان انجام شده است که امیدواریم این تعاملات و همکاری‌ها همچنان ادامه داشته باشد.
 
وی ادامه داد: استان خراسان جنوبی جزو استان‌هایی است که دو مرکز فرهنگی آن در حال ساخت است که با توجه به اینکه ردیف بودجه برای آن در نظر گرفته شده است، امیدواریم تخصیص‌ها کامل و به موقع پرداخت شود.
 
فخر تاکید کرد: در بخش ادبیات و هنر دفاع مقدس نیز برنامه‌های بسیار خوبی اجرا شده و در دست انجام است که امیدواریم برای نسل جدید تاثیرگذار باشد.
 
فرمانده مرکز آموزش 04 امام رضا (ع) استان هم بر تعامل همه دستگاه‌ها برای پیشبرد برنامه‌های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: ما معتقدیم که بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس متعلق به همه جامعه، ارگان‌ها و یگان‌هایی است که در مقابل دشمن ایستادگی کردند و با پیروزی در هشت سال دفاع مقدس، نظام را بیمه کردند.
 
امیر سرتیپ دوم قوام یوسفی افزود: دشمن پس از جنگ نیز دست از توطئه برنداشت و جنگ‌های دیگری را بر کشور تحمیل کرد و امروز فرماندهان جدیدی در کنار فرماندهان هشت سال دفاع مقدس برای مقابله با جنگ نرم تلاش می‌کنند تا دشمن به اهداف خود نرسد.
 
در پایان لوح سپاس امیر فهمیده جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به فرمانده آجا در خراسان جنوبی اهدا شد.
 
 انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار