سخنگوی شورای تامین سیستان و بلوچستان تشریح کرد؛

تازه‌ترین جزئیات از انهدام تیم تروریستی «انصارالفرقان» در چابهار/ کشف «جلیقه انفجاری و مواد منفجره» از تروریست‌ها

سخنگوی شورای تامین سیستان و بلوچستان آخرین جزئیات انهدام تیم تروریستی گروهک «انصارالفرقان» در چابهار را تشریح و از هوشیاری و اقدام سریع سربازان گمنام امام زمان (عج) تقدیر کرد.
کد خبر: ۲۴۳۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲ - 15June 2017
تازه‌ترین جزئیات از انهدام تیم تروریستی به گزارش دفاع پرس از زاهدان، به‌ نقل از روابط‌ عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، علی‌اصغر میرشکاری جزئیات درگیری و انهدام تیم تروریستی گروهک تکفیری، افراطی انصارالفرقان در شهر چابهار را تشریح و از هوشیاری و اقدام سریع سربازان گمنام امام زمان (عج) تقدیر کرد.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی و رصد به موقع سربازان گمنام امام زمان (عج)، یک تیم تروریستی از گروهک تکفیری و افراطی «انصارالفرقان» در تور اطلاعاتی قرار گرفت.

وی ادامه داد: این تیم تروریستی قصد داشت در بعضی از مناطق اقدامات تروریستی و انتحاری انجام دهد که با اقدام به موقع و شناسایی دقیق توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) ساعت 17:30 روز گذشته با همکاری نیروی انتظامی در زیر بار ترافیک عملیاتی قرار گرفت.

میرشکاری بیان کرد: اعضای این تیم که تلاش کردند مقاومت شدیدی از خود به خرج دهند غافلگیر شده و در درگیری با نیروهای امنیتی 5 نفر از آنان دستگیر و 2 نفر نیز به هلاکت رسید.

سخنگوی شورای تامین سیستان و بلوچستان افزود: در پاکسازی محل درگیری مقادیری سلاح سبک، فشنگ جنگی، جلیقه انفجاری و مواد منفجره از این تیم تروریستی کشف و ضبط شد.

میرشکاری گفت: با وجودی که این گروهک‌ها از حمایت مالی و فکری عربستان سعودی برخوردارند اما هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و هم‌افزایی اعضای شورای تامین و مشارکت و همکاری خوب مردم سبب شده هرگونه توطئه دشمنان نظام اسلامی از جمله گروهک‌های افراطی و تکفیری نقش بر آب و در نطفه خفه شود.

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: ما از پاکستان می‌خواهیم اجازه ندهد خاک کشورش مورد استفاده گروهک‌های تروریستی و معاند قرار گیرد.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران از همسایه جنوب شرقی خود انتظار دارد با رعایت حسن همجواری و سابقه دیرینه فرهنگی، قومی و روابط اقتصادی خوبی که با همدیگر داریم اجازه ندهد گروه‌های معاند در داخل خاک پاکستان پایگاه داشته و آنجا را مامن امنی برای خود بدانند و از امنیت برخوردار باشند؛ چنین اقداماتی به حسن همجواری و تحکیم مناسبات دو کشور لطمه وارد می‌کند.

میرشکاری با بیان اینکه شهامت و رشادت سربازان گمنام امام زمان (عج) در مقابله با معاندان و برهمزنندگان امنیت جامعه قابل ستایش و تحسین برانگیز است، اظهار داشت: یکی از سربازان گمنام امام زمان (عج) به نان شهید «حسن عشوری» در این درگیری و در دفاع از میهن اسلامی و مقابله با تیم تروریستی جان خود را در راه تامین امنیت پایدار تقدیم کرد و به درجه رفیع شهادت نایل آمد که برای این شهید والامقام علو درجات و همنشینی با اولیای الهی و برای خانواده این عزیز صبر و بردباری از خداوند بزرگ مسئلت داریم.

انتهای پیام/191
نظر شما
پربیننده ها