از زبان یک عضو دفتر نماینده مردم شاهین‌شهر؛

تشریح جزئیاتی از حادثه تروریستی در مجلس شورای اسلامی

مشاور نماینده مردم شاهین‌شهر در امور تقنینی و نظارت گفت: تروریست‌ها در روز حادثه با ورود به طبقات بالای ساختمان دفاتر نمایندگان، اقدام به تیراندازی کردند و به محض ورود به دفتر ما بدون هیچ مکثی ۲ عضو دفتر را به رگبار بستند.
کد خبر: ۲۴۳۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴ - 15June 2017
تشریح جزئیاتی از حادثه تروریستی مجلس از زبان یک عضو دفتر نماینده مردم شاهین‌شهر
به گزارش گروه سایر رسانه های  دفاع پرس، حادثه تروریستی چهارشنبه هفته گذشته (17 خردادماه 96) در مجلس منجر به شهادت 11 نفر از کارمندان مجلس و مراجعه‌کنندگان شد که از جمله آن می‌توان به علی‌ جوادزارع و حجت‌الاسلام سیدمهدی تقوی مدیر و یکی از اعضای دفتر حسین علی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد.

در این میان یکی دیگر از اعضای دفتر این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی که با وجود حضور در محل حادثه از دید تروریست‌ها پنهان مانده و جان سالم به در برده بود علی‌اکبر رضایی مشاور امور تقنینی و نظارت حسین‌علی حاجی‌دلیگانی است که در زیر گفت و گوی وی در تشریح جزئیات حادثه آن روز در دفتر نماینده مردم شاهین‌شهر را می‌خوانید:

علی اکبر رضایی در گفت‌وگو با فارس گفت: حدود ساعت 10:30 صبح بود، زمزمه‌ای بین دوستان ایجاد شد که در پایین ساختمان تیراندازی صورت می‌گیرد. تصور اولیه دوستان و خود من این بود که یکی از مراجعه کنندگان به دلیل مشکلات و ناراحتی‌هایی که داشته اقدام به تیراندازی کرده است و موضوع جدی گرفته نشد.

وی افزود: چند دقیقه بعد چند نفر هراسان به طبقات بالا آمدند و موضوع درگیری را به اطلاع سایر دوستان و همکاران رساندند که باز هم این مسئله از طرف ما جدی گرفته نشد.

مشاور نماینده مردم شاهین‌شهر در امور تقنینی و نظارت اظهارداشت: هرچه زمان می‌گذشت احساس می‌کردیم صدای تیراندازی نزدیک‌تر می‌شود که دیگر برای ما مسجل شده بود تروریست‌ها در راه پله‌های دفاتر نمایندگان ورود کرده‌اند و تیراندازی می‌کنند.

کریمی خاطرنشان کرد: پس از اینکه تروریست‌ها خیلی نزدیک شدند و کارکنان و حاضران در اتاق‌ها و راهروها احساس خطر کردند به داخل اتاق‌ها رفته و درها را بستند.

وی افزود: من در این شرایط در اتاق در حال انجام کارهای خودم بودم و شهید علی جوادزارع هم جزو آخرین نفراتی بود که وارد اتاق شد. در همان حین من از پشت میزم بیرون آمدم که ببینم در راهرو چه خبر است که آقای زارع وارد شد و درب را قفل کرد.

وی افزود: در همان شرایط که من پشت در قرار داشتم حدود 30 ثانیه بعد تروریست‌ها با گلوله قفل درب را شکستند و وارد اتاق شدند و من پشت درب قرار گرفتم و تروریست‌ها به محض اینکه وارد اتاق شدند آقای زارع و آقای تقوی را به رگبار بستند و جالب اینجاست که از این دوستان ما هیچ صدایی مبنی بر آه و ناله شنیده نشد و علاوه بر رگبار شلیک‌هایی هم بر اطراف اتاق کردند.

مشاور نماینده مردم شاهین‌شهر در امور تقنینی و نظارت اظهارداشت: تروریست‌ها از اتاق خارج شدند و چند ثانیه بعد بازگشتند و بار دیگر اقدام به تیراندازی کردند و کلیپی هم که توسط داعش منتشر شده بود مربوط به زمانی بود که تروریست‌ها برای بار دوم به اتاق ما آمده و اقدام به تیراندازی کرده بودند.

کریمی خاطرنشان کرد: کتابخانه موجود در اتاق هم به خاطر شلیک‌هایی که انجام شده بود آتش گرفت و دود ناشی از سوختن کتابخانه نفس کشیدن در آن شرایط را مشکل کرده بود که البته خداراشکر آتش کتابخانه خود به خود خاموش شد.

وی در پایان گفت: حدود 2.5 ساعت از این وضعیت گذشت، برادران سپاهی وارد طبقات شده و حتی اتاق‌ها را پاکسازی می‌کردند که ما هم به آنها ملحق شدیم و با آنها به پایین آمده و به بیرون هدایت شدیم.

انتهای پیام/221
نظر شما
پربیننده ها