همزمان با هفته جهاد کشاورزی صورت گرفت؛

دیدار جمعی از مسئولان قم با خانواده شهید «اسدالله رحیمی پور» + تصاویر

جمعی از مسئولان استان قم همزمان با هفته جهاد سازندگی، ظهر روز گذشته (پنج‌شنبه) با خانواده جهادگر شهید «اسدالله رحیمی پور» (آسیابی) دیدار کردند.
کد خبر: ۲۴۳۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶ - 16June 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، جمعی از مسئولان ادارات کل جهاد کشاورزی و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم به همراه حجت الاسلام دهقان رئیس بنیاد شهید منطقه دو قم ظهر روز گذشته (پنج‌شنبه) با حضور در منزل جهادگر شهید «اسدالله رحیمی پور» نسبت به مقام این شهید بزرگوار ادای احترام کردند.

حجت الاسلام دهقان طی سخنانی در این دیدار گفت: شما خانواده های شهدای جهاد به سبب صبر و استقامت‌تان پیش‌قدم هستید، همان‌گونه که شهدای سنگرساز بی‌سنگر همچون شهید رحیمی پور نیز از اجر ویژه‌ای برخوردار هستند.

در پایان این دیدار، هدایایی به پاس تجلیل از مقام رفیع شهید و خانواده معظم وی از سوی بازدیدکنندگان تقدیم شد.

شهید اسدالله رحیمی پور، در تاریخ 9 بهمن 1329 در شهر زنجان به دنیا آمد و در تاریخ 11 مرداد سال 61 به عنوان راننده در جهاد سازندگی زنجان مشغول خدمت شد.

وی پس از چندین بار اعزام به جبهه های حق علیه باطل، نهایتاً در تاریخ 27 خرداد 1363 همزمان با ایام شهادت امیرالمومنین (ع)، در منطقه «میرده» شهر «سقز» بر اثر اصابت مستقیم قناصه دشمن به شهادت رسید و پس از تشییع باشکوه در گلزار شهدای زنجان به خاک سپرده شد.

خانواده شهید رحیمی پور پس از مدتی از زنجان به قم نقل مکان کردند و در این شهر ساکن شدند؛ شرحی از خاطرات و شهادت این شهید عزیز در کتاب «پرستوهای بی آشیان» اثر اداره کل جهاد کشاورزی استان قم ثبت شده است.

نام خانودگی شهید رحیمی پور تا چند ماه قبل از شهادت «آسیابی» بوده است.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار