یادواره سرداران و ۵۳ شهید طایفه کلهر برگزار شد + تصاویر

همزمان با شب شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع)، یادواره سرداران و ۵۳ شهید طایفه کلهر با حضور معنوی دو شهید گمنام دفاع مقدس در مسجد رسول اکرم (ص) واقع در محله مسگرآباد تهران برگزار شد.
کد خبر: ۲۴۳۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۳ - 16June 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از تهران، همزمان با شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان مصادف با شب شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع)، یادواره سرداران و ۵۳ شهید طایفه کلهر با حضور سردار «علیرضا افشار» رئیس هیئت عالی اندیشه‌ورزی سپاه، رزمندگان دوران دفاع مقدس، بسیجیان و عموم مردم در مسجد رسول اکرم (ص) واقع در محله مسگرآباد تهران برگزار شد.

در‍ ابتدای این مراسم، «محمدعلی کلهر» (برادر سردار شهید هاشم کلهر) و «محسن یزدی‌خواه» از رزمندگان و یادگاران دوران دفاع مقدس به بیان خاطرات دوران حماسه و ایثار پرداخته و سپس پیکر پاک دو شهید گمنام دفاع مقدس بر روی دستان خواهران و برادران وارد مجلس شد تا مراسم عطر بوی شهادت بیشتری به خود بگیرد.

همچنین، بیان ذکر مصیبت اهل بیت (ع) توسط جانباز مدافع حرم «امیرحسین حاج نصیری» بر فضای معنوی مراسم افزود.

در ادامه این مراسم، سردار علیرضا افشار رئیس هیئت عالی اندیشه ورزی سپاه در این مراسم طی سخنانی به تبیین سه هدف بزرگ شهدا پرداخت و اظهار داشت: «استقلال»، «آزادی» و «جمهوری اسلامی» سه هدف بزرگی بود که لازم بود برای رسیدن به آن شهدای زیادی را تقدیم کنیم.

در پایان این مراسم نیز، پس از قرائت پیام این یادواره و بیان ذکر مصیبت اهل بیت (ع) برادر «مهدی فاطمی» از خانواده شهدا تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار