فصل دوم سریال «نفس» ساخته می‌شود

نویسنده و کارگردان سریال ماه رمضانی شبکه سه سیما اعلام کرد، «نفس» فصل دومی هم خواهد داشت که احتمالا در سال جاری تولید خواهد شد.
کد خبر: ۲۴۳۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹ - 16June 2017
فصل دوم سریال «نفس» ساخته می‌شود
به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، ماجرای شخصیت‌های «نفس» که پس از «ارمغان تاریکی» و «پروانه» سه گانه سامان را تکمیل می‌کند، ادامه خواهد داشت.
 
«جلیل سامان» در کانال تلگرامی خود در توضیح این مطلب نوشته است: «نفس» سومين سريالی است كه من درباره دهه شصت ساختم. اين سريال و دوتای قبلی درعين حال كه آثار مستقلی هستند اما در كنار هم مضامين مرتبطی را طرح می‌كنند. نقطه عزيمت «نفس» مثل دو كار قبلی عشق و وابستگی عاطفی است اما عشق سطوح مختلفی دارد و با هركدام از شخصيت‌ها كاری می‌كند.
 
هرچه داستان جلوتر می‌رود وجه تمايز نفس با كارهای قبلی بارزتر می‌شود و شخصيت‌ها رفتارهای پيچيده‌تری را از خودشان بروز می‌دهند. بارها و بارها غافلگير می‌شويد و تصوراتتان درباره شخصيت‌ها به هم می‌ريزد.
 
سامان در ادامه به مخاطبان خود توصیه کرده است: قبل از تمام شدن آخرين قسمت سريال قضاوت نكنيد تا لذت تماشای آن را از دست ندهيد. تمام پلان‌ها، ديالوگ‌ها و رفتارهای شخصيت‌ها با منظور خاصی طراحی شده‌اند و منطق خاص خودشان را دارند مقايسه «نفس» با ارمغان و پروانه اشتباه است. به جای مقايسه بهتر است اطلاعات «نفس» را تجزيه و تحليل و نكات مشتركشان را با كارهای قبلی پيدا كنيد چون آن‌ها سرنخ رفتارهای شخصيت ها هستند.
 
وی همچنین اعلام کرده است: فصل اول نفس در ٣٠ قسمت تهيه شده است. داستان و مضمون در اينجا به اوج می‌رسد اما داستان ادامه دارد. فصل دوم نفس به احتمال زياد اگر خدا بخواهد در سال جاری فيلمبرداری خواهد شد كه در آن سرنوشت شخصيت‌ها دنبال می‌شود.
 
«نفس» در ایام ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۱ از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود و ضمن بازپخش در ساعت‌های 00:30 بامداد، 10 و 16 روز بعد، از شبکه افق سیما نیز در ساعت‌های ۲۳:۳۰ و ۹:۳۰ و ۱۴:۳۰ پخش می‌شود.
 
انتهای پیام/121
نظر شما
پربیننده ها