سالروز ولادت شهید (18)؛

«مسجد سنگر است»، سنگرها را خالی نکنيد

شهید ابوالقاسم محرابی در فرازی از وصیت‌نامه خود می‌نویسد: به گفته امام اين قلب تپنده ايران، «مسجد سنگر است»، سنگرها را خالی نکنيد، سعی کنيد اين مساجد را خالی نکنيد، زيرا اين انقلاب از مسجد شروع شده و در مسجد نيز ادامه پيدا می‌کند.
کد خبر: ۲۴۳۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹ - 17June 2017
مساجد را خالی نگذاریدبه گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، بیست و هفت روز از خردادماه سال 1396 می‌گذرد که همزمان با این تاریخ، سه تن از شهدای استان مرکزی چشم به جهان گشوده‌اند که شهیدان «محمدرضا صبوری»، «ابوالقاسم محرابی»، «همایون مهدی مزینی» همگی سالگرد ولادتشان است.

شهید «ابوالقاسم محرابی» بیست و هفتم خردادماه سال 1343 در شهرستان اراک دیده به جهان گشود و در یازدهم آبان ماه سال 1361 به شهادت رسیده و به دیدار پروردگار خود شتافت.

فرازی از وصیت‌نامه شهید «ابوالقاسم محرابی»:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلَاتَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فِی سبیلِ اللّهِ أَمواتاً بَلْ أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یرزقونَ»

و مپندارید آنان که در راه خدا کشته شده‌اند، مردگانند بلکه آنان زنده‌اند و در نزد خدای خود روزی می‌خورند.

با سلام به امام زمان (عج) و نایب بر حقش، حسین زمان، رهبر کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی و سلام بر سرور شهیدان و رهبر آزادگان امام حسین (ع) و بر پیروان راه او.

هان ای ملت شریف ایران! شما بودید که با فریاد الله اکبر خویش و با پشتیبانی بزرگ مرجع عالم بشریت، انقلاب را با خون هزاران هزارشهید به پیروزی رساندید، مواظب باشید که دشمنان اسلام چه در داخل و چه در خارج می‌خواهند به انقلاب ما ضربه بزنند.

ای جوان‌هایی که شما می‌بایست از این انقلاب حفظ و حراست نمایید، فریب این گروهک‌ها را نخورید که تا ابد شماها را در جهل و نادانی نگاه می‌دارند.

برادران استغفار و دعا را از یاد نبرید که بهترین درمان‌ها برای تسکین دردها است و امام عزیزمان را تنها نگذارید و سعی کنید که عظمت او را بیابید و خود را تسلیم او سازید و اگر فیض شهادت نصیبم گشت، آنان که پیرو خط سرخ امام خمینی نیستند و به ولایت او اعتقاد ندارند، بر من نگریند و بر جنازه من حاضر نشوند.

و امّا پدر و مادر عزیزم! امیدوارم که مرا ببخشید و حلال کنید. اگر چه فرزند خوبی نبودم ولی به خاطر خدا مرا ببخشید و امّا پدر جان همان طوری که مرا با مکتب اسلام و قرآن آشنا کردی، از تو می‌خواهم که فرزندانم را با مکتب زینب آشنا سازی و آن‌ها را تنها نگذارید.

پيام ديگرم به برادران عزيزم می باشد، از شما می‌خواهم که هميشه در صحنه حاضر باشيد و هيچ‌گاه صحنه را خالی نکنيد و به گفته امام اين قلب تپنده ايران، «مسجد سنگر است»، سنگرها را خالی نکنيد، سعی کنيد اين مساجد را خالی نکنيد زيرا اين انقلاب از مسجد شروع شده و در مسجد نيز ادامه پيدا می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار