مدیرکل بنیاد شهید فارس:

درمان ایثارگران و والدین شهدا یکی از اولویت‌های بنیاد شهید فارس است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: موضوع درمان ایثارگران و والدین شهدا اکنون یکی از اولویت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس محسوب می‌شود.
کد خبر: ۲۴۳۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷ - 17June 2017
استقلال، آزادی و عزت کشور مدیون جانفشانی شهدا و ایثارگران استبه گزارش دفاع پرس از شیراز به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید فارس، همزمان با ماه مبارک رمضان در مراسمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و هادی پژوهش معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار فارس با مادر شهید سید عبدالرضا انوار اردکانی و غلام دلشاد جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس دیدار کردند.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در این دیدارها گفت: ایثارگران واسطه فیض الهی هستند و خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، توفیقی است که از جانب خداوند نصیب ما می‌شود.
 
رجبعلی راهی با بیان اینکه استقلال، آزادی و عزتمندی کشور مدیون جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های شهدا و ایثارگران است، افزود: شهدا حق بزرگی به گردن ما دارند و تکریم خانواده‌های معظم آنها نمونه‌ای از قدردانی ملت نسبت به جایگاه رفیع شهدا است.
 
وی عنوان کرد: موضوع درمان ایثارگران و والدین شهدا اکنون یکی از اولویت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس محسوب می‌شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار