برگزاری مجمع عمومی کانون زندانیان سیاسی مسلمان قبل از انقلاب فارس

مجمع عمومی کانون زندانیان سیاسی مسلمان قبل از انقلاب استان فارس همراه با انتخابات دبیر و شورای مشورتی این کانون در شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۲۴۳۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴ - 17June 2017
برگزاری مجمع عمومی کانون زندانیان سیاسی مسلمان قبل از انقلاب فارسبه گزارش دفاع پرس به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس، دبیرکانون زندانیان سیاسی مسلمان قبل از انقلاب استان فارس با بیان اینکه این استان در مبارزات علیه رژیم ستمشاهی طاغوت یکی از استان‌های فعال بوده و در این دوران بیش از 60 آزاده سیاسی مسلمان تقدیم کرده است، اظهار داشت: این کانون اکنون به منظور پیگیری امور این بزرگواران در استان‌های مختلف کشور تشکیل شده است.
 
عبدالرحیم اسدی لاری افزود: دبیر و شورای مشورتی کانون زندانیان سیاسی مسلمان قبل از انقلاب استان فارس هر سه سال یکبار در مراسم انتخاباتی که توسط اعضای این کانون در مجمع عمومی برگزار می‌شود انتخاب می‌شوند و وظیفه پیگیری امور این بزرگواران را بر عهده دارند.
 
وی عنوان کرد: برگزاری 3 یا 4 جلسه گردهمایی اعضای کانون در ایام سال، انجام برخی اقدامات و برنامه‌های فرهنگی، شرکت در جلسات کانون مرکزی و تصمیم‌گیری و برنامه‌سازی از جمله وظایف دبیر یا شورای مشورتی کانون زندانیان سیاسی مسلمان قبل از انقلاب است.
 
در پایان انتخابات اعضای کانون زندانیان سیاسی مسلمان قبل از انقلاب استان فارس، عبدالرحیم اسدی لاری مجدد به عنوان دبیر و آقایان سید محمدمهدی جعفری، محمدرضا سپهری، سید محمدعلی طاهری، جعفر مؤمن‌نسب و جلال دقت به عنوان اعضای شورای مشورتی این کانون برای سه سال آینده انتخاب شدند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار