از سوی فرهنگسرای گلستان صورت گرفت؛

بهره‌مندی مادی و معنوی با بسته فرهنگی ویژه شب‌های قدر

با توجه به قرار گرفتن در شب‌های پرفیض قدر در ماه مبارک رمضان، ماه رحمت، فضائل و خوبی‌ها و همچنین ضرورت بهره‌برداری شایسته مردم از برکات معنوی این ماه، بسته‌های تغذیه فکری شامل کتابچه‌ها و فلش کارت‌های شب‌های قدر به همت فرهنگسرای گلستان توزیع می‌شود.
کد خبر: ۲۴۳۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸ - 17June 2017
بهره مندی مادی و معنوی با بسته فرهنگی ویژه شبهای قدر
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، در این مجموعه فلش کارت ها که به موضوع «تغذیه و سلامتی» می پردازد، 27 کارت پیرامون توصیه های تغذیه ای ویژه افطار و سحری، بیماری ها وروزه، تغذیه و دیدگاه طب سنتی، راهنمای ساخت یک رژیم غذایی در ماه رمضان عنوان شده است.

علاوه بر این فلش کارت «گنجینه نور» هم از تولیدات فرهنگی فرهنگسرای گلستان در ماه مبارک رمضان بود که در این مجموعه تلاش شده است راهکارهای مفید برای آشنایی بیشتر روزه داران با اعمال و احکام ماه مبارک رمضان و استفتائات مقام معظم رهبری در خصوص این ماه را برای علاقمندان توضیح داده شود.

بروشورهای  «وصال یار» و «ماه خوبیها» نیز از دیگر محصولات بسته فرهنگی فرهنگسرای گلستان بود که را با محوریت آموزه هایی برای بهره مندی بیشتر روزه داران از ویژگی های معنوی ماه مبارک رمضان و آداب خاص شب های قدر تولید و در میان روزه داران توزیع شد.
 
انتهای پیام/ 112
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار