حسینی در گفتگو با دفاع پرس:

ده درصد از کل بازار نوشت افزار کشور را محصولات ایرانی-اسلامی تامین می‌کند

مدیر عامل مجمع مراکز تولید و توزیع نوشت افزارهای ایرانی اسلامی گفت: خط تولید نوشت افزارهای ایرانی اسلامی با توجه به سفارشات و بر حسب تقاضا قابل ارتقاع است.
کد خبر: ۲۴۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۴ - 02August 2014

ده درصد از کل بازار نوشت افزار کشور را محصولات ایرانی-اسلامی تامین می‌کند

سعید حسینی مدیر عامل مجمع مراکز تولید و توزیع نوشت افزارهای ایرانی اسلامی در گفتوگو با خبرنگارخبرگزاری دفاع پرس از حضور این مجمع در نمایشگاه تخصصی نوشت افزار خبر داد و اظهار کرد: مجمع مراکز تولید و توزیع نوشت افزارهای ایرانی اسلامی از همه ظرفیتهای موجود در کشور برای ایجاد یک شبکه تولید و توزیعی در عرصه نوشت افزار استفاده خواهد کرد.

وی با اشاره به حضور این مجمع در نمایشگاه سه روزه نوشت افزارهای داخلی و خارجی اذعان کرد: با همکاریهای خوبی که با تولیدکنندگان داخلی داریم وضعیت تولید دفتر در داخل تامین خواهد شد اما درباره برخی از نوشت افزارهای دیگر ماننده مداد و تراش با کم بود تولید مواجهه هستیم.

مدیر عامل مجمع مراکز تولید و توزیع نوشت افزارهای ایرانی اسلامی گفت: خوشبختانه برخی واردکنندگان جهت همکاری با مجمع ابراز علاقه کرده اند و درباره سمت و سو دادن به تولیدات داخلی اهمیت قائل هستند و طبق آخرین صحبتها برای تولید اقلامی همچون تراش با تصویر شهدای شاخص گفتوگوهای اولیهای را انجام دادهایم.

حسینی یکی از مشکلات اساسی در این حوزه را بخش توزیع عنوان کرد و افزود: سال گذشته تلاشهای خوبی در بخش تولید انجام شد اما شبکه توزیع منسجمی در سراسر کشور نداشتیم همین امر باعث ناراحتی خانوادهها شده بود به گونهای که برای تامین لوازم مورد نیاز خود به دفاتر تهران مراجعه میکردند.

وی اذعان کرد: در راستای جریان سازی برای این محصولات با دستگاههای مختلفی به توافق رسیدهایم، امیداواریم تلویزیون بتواند فضای تبیینی خوبی برای خانوادهها ایجاد کند.

مدیر عامل مجمع مراکز تولید و توزیع نوشت افزارهای ایرانی اسلامی بیان کرد: کودکان نیز یکی از مهم ترین رکنهای موفقیت در مسئله نوشت افزارها هستند چون اگر ما نتوانیم فضای تبلیغی گستردهای ایجاد کنیم محصولاتمان مورد پسند و توجه دانش آموزان قرار نخواهد گرفت.

حسینی خاطر نشان کرد: سال گذشته با تلاشهای که انجام دادیم فقط 5 درصد از نیاز کشور به نوشت افزار را تامین کردیم که امسال تلاشمان برای دو برابر کردن این رغم محقق خواهد شد، خط تولید نوشت افزارهای ایرانی اسلامی با توجه به سفارشات و بر حسب تقاضا قابل ارتقاع است.

نظر شما
پربیننده ها