فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد؛

کشف کالای میلیاردی قاچاق در زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف کالای قاچاق در زنجان خبر داد و گفت: ماموران انتظامی شهرستان‌های زنجان و سلطانيه موفق شدند روز گذشته دو محموله قاچاق به ارزش يک ميليارد و 200 ميليون ريال را شناسايی و متوقف كنند.
کد خبر: ۲۴۳۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷ - 17June 2017
کشف کالای قاچاق در زنجانبه گزارش دفاع پرس از زنجان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی آزادی با اشاره به اينكه مبارزه با قاچاق گامی مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی است، اظهار داشت: پليس در راستای مقابله و مبارزه جدی با قاچاق کالا اقدامات گسترده‌ای را در سال جاری آغاز کرده و با قاچاقچيان به شدت برخورد می‌كند.

وی از کشف کالای قاچاق در زنجان خبر داد و گفت: ماموران انتظامی شهرستان‌های زنجان و سلطانيه موفق شدند روز گذشته دو محموله قاچاق را شناسايی و متوقف كنند.

فرمانده انتظامی استان زنجان تصريح كرد: ماموران موفق شدند از اين دو محموله 2 هزار و 895 ثوب البسه و 99 تخته پتوی خارجی و چهار دستگاه جارو برقی قاچاق كشف كنند.

سردار آزادی با اعلام اينكه ارزش كالاهای كشف شده توسط کارشناسان يک ميليارد و 200 ميليون ريال برآورد شده است، اظهار داشت: در اين ارتباط دو متهم دستگير و جهت سير مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان زنجان از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشكوک در بحث قاچاق كالا، در اسرع وقت مراتب را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار