زمانی کوتاه برای رسالتی بزرگ

یک روز تا پایان کار نخستین نمایشگاه تخصصی نوشت‌افزار

نخستین نمایشگاه تخصصی نوشت‌افزار با هدف معرفی محصولات داخلی و خارجی فردا دوشنبه به کار خود پایان می‌دهد.
کد خبر: ۲۴۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۹ - 03August 2014

یک روز تا پایان کار نخستین نمایشگاه تخصصی نوشت‌افزار

به گزارش خبرگزاری دفاع پرس، لزوم توجه به فرهنگ ایرانی اسلامی در قالب نوشت افزارهای مورد استفاده در مدارس برای کودکان و نوجوانان در مدارس یکی از مهمترین و پر بحثترین موضوعات امروز جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی ایران است که به همت عدهای از دغدغهمندان فرهنگی و ناشران متعهد کشور جریان خوب، مومن و انقابی کشور را در تولید این آثار در سراسر کشور به  راه انداخته است.

تولید نوشت افزار با طرحهای ایرانی اسلامی حرکتی در پی جبران کم توجهیها و نواقص گذشته است که کم کم به دست توانای جوانان دغدغهمند جبهه فکری فرهنگی انقلاب اسلامی در حال پیشرفت و پویایی است.

با نزدیک شدن به آغاز خریدهای پاییزه خانوادهها برای فرزندان دانش آموز خود لزوم معرفی تولیدات نوشت افزارهای متناسب با فرهنگ و روحیه دانش آموزان یکی از مهمترین رکنهای چرخه تولید و تقاضا به شمار میآید.

برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی لوازمالتحریر و نوشتافزار داخلی با هدف معرفی و توزیع محصولات و تولیدات داخلی به فروشندگان لوازمالتحریر سراسر کشور یکی از اقدامات بسیار موثری است که روز گذشته شاهد آغاز به کار آن در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران واقع در اتوبان چمران  بودیم.

فروشگاههای فعال در عرصه توزیع نوشت افزارهای ایرانی اسلامی با مراجعه به این نمایشگاه از آخرین تولیدات ناشران و تولیدکنندگان برتر حوزه نوشت افزارهای داخلی دیدن کردند.

حضور فعال ۴۲ ناشر داخلی و خارجی در این نمایشگاه نشان دهنده تنوع آثار تولید شده در این عرصه بود.

شاید زمان سه روزه برای دیدن از این نمایشگاه یکی از نقاط ضعف آن به شمار آید چرا که نمایشگاه نوشت افزار یکی از مهمترین دغدغه های خانواده ها در طول سال تحصیلی برای تهیه فرزندانشان به شمار می آید. برای نمایشگاهی که چنین رسالت بزرگی در حوزه سبک زندگی ایرانی اسلامی هدف قرار داده که گسترده ترین مخاطب یعنی دانش اموزان و خانواده ها را دارد، زمان سه روز بسیار کوتاه به نظر می رسد.

محدودیت زمانی این نمایشگاه شاید امکان بازید را برای علاقمندان تولیدات ایرانی اسلامی در سراسر کشور را به همراه نداشت.

اگر چه این نمایشگاه برای نخستین بار در حال برگزاری است اما از مسئولین زحمت کشی که به خوبی زوایا و اهمیت موضوع را میدانند انتظار می رود تدابیر بهتری برای استفاده علاقمندان از این دسته نمایشگاه را فراهم سازند.

این نمایشگاه در فضایی به وسعت ۲۵۰۰ متر برگزار میشود که در آن محصولات تولیدکنندگانی چون پیک تحریر، شکرستان، مجمع تولید و توزیعکنندگان نوشتافزارهای ایرانی اسلامی عرضه خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار