رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان خبر داد؛

اعزام 550 دانشجوی جهادگر به مناطق محروم استان زنجان

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان از اعزام 550 دانشجوی جهادگر به مناطق محروم این استان خبر داد و گفت: دانشجویان با حضور در این مناطق یادآور می‌شوند که همواره دنباله‌رو آرمان‌های نظام اسلامی هستند.
کد خبر: ۲۴۴۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹ - 18June 2017
اعزام 550 دانشجوی جهادگر به مناطق محروم استان زنجانبه گزارش دفاع پرس از زنجان، رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به اینکه در اردوهای جهادی این دوره 35 گروه در مناطق محروم استان حضور دارند، اظهار داشت: 550 دانشجو در مناطق محروم استان برای خدمات‌رسانی حضور می‌یابند.

وی افزود: اردوهای جهادی دانشجویی استان زنجان از 12 تیرماه سال جاری آغاز می‌شود و فعالیت‌های عمرانی، آموزشی، فرهنگی و مذهبی از سوی گروه‌های دانشجویی ارائه می‌شود.

امین بیات تصریح کرد: دانشجویان با حضور در این مناطق یادآور می‌شوند که انقلاب اسلامی را فراموش نکرده و جوانان انقلابی همواره دنباله‌رو آرمان‌های نظام اسلامی هستند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان خاطرنشان کرد: جوانان دانشجو تلاش می‌کنند در حد توان نسبت به اجرای پروژه‌های مرمت مدارس، آبرسانی و بهسازی مناطق محروم همت گمارند.

وی با اشاره به اینکه جوانان به عنوان مدیران آینده در این اردوها تجربه‌های لازم را می‌آموزند، بیان داشت: دانشجویان با حضور در این اردوها از نزدیک محرومیت‌ها را مشاهده کرده و تجربه‌اندوزی می‌کنند و از خودگذشتگی، ایثار و کمک به هم‌نوع را تمرین می‌کنند.

وی از برگزاری کارگاه‌های آموزشی در قالب این اردوها خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های لازم تلاش می‌شود تا برنامه‌های اردوهای جهادی به نحو مطلوبی اجرایی شود.

بیات افزود: افزایش روحیه مطالبه‌گری دانشجویان از دیگر اهداف این اردوها است که دانشجویان نسبت به مسائل حساس شده و با درک مشکلات، گزارش کمبودها را به مسئولان ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار