بروجردی:

ایران وارد فاز جدیدی از مبارزه با تروریست‌ها شده است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه آمریکا در راس شیطنت‌های تروریستی در منطقه است، گفت: جمهوری اسلامی ایران با هیچ کس شوخی ندارد و ما وارد فاز جدیدی از مبارزه با تروریست‌ها شده‌ایم.
کد خبر: ۲۴۴۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰ - 19June 2017
ایران وارد فاز جدیدی از مبارزه با تروریست‌ها شده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، «علاءالدین بروجردی» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با شبکه خبر با بیان اینکه پاسخ ما کوبنده‌تر خواهد بود، عنوان کرد: با دم شیر نمی‌توانند بازی کنند و باید تبعات هر اقدام نابخردانه را تحمل کنند.

وی این پیام را متوجه آمریکا دانست و  گفت: آمریکا در راس شیطنت‌های تروریستی در منطقه است. حضور آن‌ها در موصل و رقه و فرستادن محموله‌های کمکی با این عنوان که گفتند به اشتباه باد آن‌ها را برای داعش برده است و یا اقدامات علیه ارتش سوریه در شرایطی که حلب را آزاد کرده بود، نشان می‌دهد آمریکایی‌ها در راس قرار دارند.

بروجردی ادامه داد: عربستان و دیگر کشورهای حامی تروریسم، بدانند جمهوری اسلامی ایران با هیچ‌کسی شوخی ندارد و در حال حاضر وارد فاز مبارزه جدیدی با تروریست‌ها در منطقه شده‌ایم.

وی اضافه کرد: تاکنون از طریق مستشاری و متخصصین ما در سوریه به سوری‌ها نظر مستشاری می‌دادیم که تاثیرات زیادی داشت.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان داشت:‌ در شرایطی که سنای آمریکا به تعیین تحریم‌های جدید علیه ایران پرداخته است، این اقدام پاسخی به آمریکا است که در دوران تحریم توانستیم به این موفقیت‌ها دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار