پنجمین جلسه هم‌اندیشی کارگروه کودک و نوجوان استان خوزستان برگزار شد

پنجمین جلسه هم‌اندیشی کارگروه کودک و نوجوان بین اداره کل پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان و اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان برگزار شد.
کد خبر: ۲۴۴۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷ - 19June 2017

به گزارش دفاع پرس از خوزستان، پنجمین جلسه هم‌اندیشی کارگروه کودک و نوجوان بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان صبح امروز (دوشنبه) برگزار شد و مصوبات قبلی این کارگروه مورد نقد و بررسی قرار گرفت و بر لزوم همه‌ی مصوبات جلسات قبل تاکید شد.

سردار «محمدعلی‌پور» در این جلسه با اشاره به اهمیت موضوع ارتباط فرهنگ دفاع مقدس با نسل کودک و نوجوان اظهار داشت: نیاز است که پس از برگزاری چند جلسه، اتاق اندیشه ورزان تشکیل شود و با هماهنگی بتوانیم آثار فاخری در حوزه‌ی کودک و نوجوان و ارتباط آن با فرهنگ دفاع مقدس منتشر کنیم.

وی افزود: فرهنگ ایثار، شهادت، گذشت، غیرت و میهن دوستی که در هشت سال دفاع مقدس لبریز و جاری بود باید به زبان نسل جدید و در قالب هنر به نسل‌های پایین جامعه منتقل شود.

 تفاهم نامه ی کانون پرورش فکری کودک ، نوجوان وحفظ آثار دفاع مقدس درخوزستان برگزارشد

در ادامه‌ی این نشست که اعضا کارگروه نیز حضور داشتند، مصوبات جلسات قبل قرائت و نظرات همه‌ی اعضا نیز بیان شد .

همچنین، «غلامرضا شنبدی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان اظهار داشت: باید از همه‌ی ظرفیت‌های کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان استفاده شود و آثار هنری و فکری این نسل پیرامون فرهنگ دفاع مقدس جمع‌آوری و احصار شود تا بتوان با پیاده‌سازی آن  در قالب‌های مختلف و تأثیرگذار آن‌را به نسل‌های بعد انتقال داد.

درپایان این نشست، تعدادی از اساتید، مربیان و چهره‌های هنری حوزه‌ی کودک و نوجوان خوزستان نقطه نظرات خود را بیان داشتند که در قالب مصوباتی به تأیید جلسه رسید.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار