فراخوان مشمولان سرباز معلم در تیر ماه 96

سازمان وظیفه عمومی ناجا کلیه مشمولان سرباز معلم دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم تیرماه 96 را به خدمت سربازی فراخواند.
کد خبر: ۲۴۴۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸ - 19June 2017
فراخوان مشمولان سرباز معلم در تیر ماه 96به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سازمان وظیفه عمومی ناجا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کلیه مشمولان طرح سرباز معلم که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم تیرماه ۱۳۹۶ دریافت کرده‌اند، برای اعزام به خدمت فراخوانده شدند.

براساس این اطلاعیه، کلیه مشمولان فوق موظف هستند روز پنج شنبه یکم تیر ماه ۹۶ در محل و ساعتی که توسط این سازمان در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده حضور یابند.

این دسته از مشمولان دوره آموزش رزم مقدماتی را در مراکز آموزش سپاه پاسداران سپری و پس از اتمام دوره آموزشی در وزارت آموزش و پرورش به کارگیری می‌شوند.

شایان ذکر است مشمولانی که امریه سرباز معلمی برای آنان صادر نشده، می‌بایست برای پیگیری درخواست خود به ادارات کل آموزش و پرورش استان محل سکونت مراجعه کنند.

لازم است ذکر شود، افرادی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح نشده‌اند، می‌توانند به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) مراجعه و پس از دریافت برگ مذکور، بر اساس اطلاعات مندرج در آن، اقدام کنند.

این اطلاعیه با اشاره به این مطلب که عدم حضور بموقع در زمان و محل‌های تعیین شده غیبت محسوب می‌شود، افزود: مشمولان می‌بایست برگه‌های مربوط به اعزام به خدمت از جمله برگ آماده به خدمت، برگ واکسیناسیون، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح و سایر مدارک مورد نیاز مانند شناسنامه، کارت ملی و … را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها