همزمان با سالگرد شهادت شهید چمران؛

مستند «درد مقدس» رونمایی می‌شود

مستند «درد مقدس» با برداشتی از زندگی شهید چمران در جنوب لبنان، در فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۲۴۴۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶ - 19June 2017
مستند «درد مقدس» رونمایی می‌شود
به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، مستند «درد مقدس» توسط قرارگاه جهادی امام رضا (ع) با مشارکت مؤسسه سفیران صبح و به کارگردانی میلاد حمیدی و تهیه‌کنندگی، سید امیر حسین جوزی تولید شده است.
 
این مستند با هدف تربیت علمی و عملی جوانان مومن و ‌متدین و حفظ روحیه و فرهنگ مدیریت جهادی و حرکت المحرومین که این شهید والامقام به آن بسیار توجه داشتند، تولید شده است.

حمیدی در مستند «درد مقدس» زندگی جهادی شهید مصطفی چمران در زمان حضور در مدرسه صنعتی «جبل عامل» به عنوان مدیران مدرسه و تلاش این شهید بزرگوار برای شیعیان جنوب لبنان را روایت می‌کند.

در این مستند مصاحبه هایی با شاگردان، دوستان  و همراهان دکتر چمران در آن ایام در دو بخش ایران و لبنان و در محیط مدرسه صورت پذیرفته است.

مراسم رونمایی از این مستند، با حضور و دعوت از هنرمندان و اهالی سینما، سفرای کشورهای سوریه و لبنان، نمایندگان حزب‌الله لبنان، مهدی چمران و همراهان و دوستداران شهید چمران، چهارشنبه 31 خرداد ساعت 15:30 در فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی، برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می توانند به این فرهنگسرا واقع در خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا مراجعه کنند.
 
انتهای پیام/121
نظر شما
پربیننده ها