جمال شورجه:

عملیات شب گذشته سپاه مقدمه‌ای بر برچیده شدن شیاطین داعشی است

کارگردان سینما و تلویزیون گفت: اقدام سپاه پاسداران مقدمه‌ای بر برچیده شدن کامل بساط شیاطین داعشی است.
کد خبر: ۲۴۴۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶ - 19June 2017
عملیات شب گذشته سپاه مقدمه‌ای بر برچیده شدن شیاطین داعشی استبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، جمال شورجه کارگردان سینما و تلویزیون درباره اقدام شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به نیروهای تکفیری گفت: این موضوع برایم بسیار غرور برانگیز بود و باید به این جلادها پاسخ دندان شکنی داده می‌شد. من قبل از این که حادثه ترور مجلس شورای اسلامی اتفاق بیفتد در مکانی گفته بودم که موشکهای ما نباید  زیر زمین‌ها و تونل‌ها خاک نخورد و باید به کار بیایند. خوشبختانه عزیزان سپاهی ما شب گذشته در یک عملیات موفق و بجا عملیاتی را انجام دادند که به نظرم یک عملیات چند وجهی بود، چرا که این شلیک‌ها چندین پیام داشت، هم برای داعش، هم برای آمریکا و هم برای اسرائیل.

وی ادامه داد: به نظرم این عملیات، عملیاتی بود که می‌تواند در تاریخ اتفاقات منطقه ثبت و ضبط شود. البته بنا به گفت آقای محسن رضایی این عملیات تازه شروع کار است. درست در زمانی که کشورهای غربی شعار مقابله با داعش را می‌دهند ما به این مهم عمل می‌کنیم؛ البته کشورهای غربی به شیطنت‌های خود ادامه خواهند داد، کما این که شلیک موشک به سمت مواضع داعش را حمله به سوریه مخابره کرده‌اند. این حرکت، حرکت بسیار توفنده به سمت بدخواهان جمهوری اسلامی ایران بود.

این کارگردان سینمای ایران تصریح کرد: تصور می‌کنم بساط داعش و نیروهای تکفیری دیگر در حال برچیده شدن است و باید رخ از سوریه و عراق جمع‌کنند و به شهر خودشان بازگرددند. به نظرم اقدام سپاه پاسداران مقدمه‌ای بر برچیده شدن کامل بساط شیاطین داعشی است.
 
منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار