با صدور پیامی؛‌

آیت‌الله نوری همدانی از حمله موشکی سپاه علیه تروریست‌ها قدردانی کرد

آیت‌الله نوری همدانی طی پیامی از مجاهدان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با چند فروند موشک مواضع داعش را در استان دیرالزور سوریه هدف قرار دادند،‌ قدردانی کرد.
کد خبر: ۲۴۴۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲ - 19June 2017
به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، آیت‌الله حسین نوری همدانی مرجع عالیقدر طی پیامی از حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه مواضع داعش در استان دیر الزور سوریه که در پاسخ به اقدام جنایتکارانه این گروهک تروریستی در تهران بود،‌ قدردانی کرد.
 
متن پیام قدرانی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحيم
 
باردیگر قدرت و عظمت خداوند متعال بدست فرزندان غیور این ملت به رخ جهانیان کشیده شد،  دلاور مردان مقتدر نیروهای مسلح و امنیتی توانستند با همبستگی و اراده مستحکم و هدایت‌های رهبری معظم انقلاب کشور عزیزمان را از عناصر پلید تکفیری پاکسازی نمایند و سپاه پاسداران عزیز انقلاب اسلامی با مجاهدت و  توانمندی و صلابت با شلیک موشک‌های خود لرزه بر اندام دشمنان این ملت انداخت و با رساترین صدا به جهانیان اعلام کرد ایران کشوری قدرتمند و سلطه ناپذیر است و دست هر توطئه‌گری را قطع و وجود متجاوز را محو خواهد نمود. اينجانب لازم دانستم مراتب قدردانی خود را از همه مدافعان کشور بویژه مجاهدان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام نمایم.

ان تنصروالله ینصرکم و پثبت اقدامکم
حسین نوری همدانی
 ٢٤رمضان  المبارک   ١٤٣٨
 
انتهای پیام/ 411
نظر شما
پربیننده ها