امیر سیاری:

به تهدیدات احتمالی پاسخ دندان شکن می‌دهیم/ لزوم توجه ویژه به آموزش در نیروی دریایی

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: با آموزش بالا و اهمیت به نحوه صحیح اجرای آموزش‌ها از چنان توانمندی و آمادگی لازم برخوردار می‌شویم که می‌توانیم به هر تهدید احتمالی پاسخ دندان شکن بدهیم.
کد خبر: ۲۴۴۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸ - 19June 2017
پاسخ دندان شکن به تهدیدات احتمالی/ لزوم توجه ویژه به آموزش در نیروی دریاییبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر دریادار «حبیب الله سیاری» فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش در شهر سیرجان از مرکز آموزش شهدای وظیفه و آمادگاه ناوگان جنوب این نیرو بازدید کرد.

امیر سیاری در جمع فرماندهان و مسئولان مرکز آموزش شهدای وظیفه سیرجان طی سخنانی آموزش یک نظامی را به تیزی لبه شمشیر تشبیه کرد و اظهار داشت: هر قدر این لبه شمشیر صیقل داده شود برنده‌تر خواهد بود و لذا تمرین‌ها و آموزش‌های سخت نظامی به یگان، قدرت، عزت، آبرو، اعتماد به نفس، شجاعت و در نهایت پیروزی می‌بخشد.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش خاطر نشان ساخت: با آموزش بالا و اهمیت به نحوه صحیح اجرای آموزش‌ها از چنان توانمندی و آمادگی لازم برخوردار می‌شوید که می‌توانید به هر تهدید احتمالی و با هر میزان در دریا، زیر دریا و هوا جواب دندان شکنی به دشمنان این مرز و بوم بدهید.

وی در پایان استفاده از ظرفیت‌های درونی، توجه خاص به مسائل معنوی و انضباط ظاهری، مسئولیت‌پذیری، تعمیر و نگهداری و ارتقاء سطح آموزش را از ضروریات دانست و تصریح کرد: با توجه به شعار امسال نیروی دریایی راهبردی ارتش تحت عنوان «ارتقاء مهارت»، بایستی فرماندهان و مسئولین مرکز آموزش شهدای وظیفه سیرجان بیش از پیش به این مهم توجه داشته باشند.

انتهای پیام/121
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار