قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه اعلام کرد؛

سرکرده گروهک تروریستی انصارالفرقان به هلاکت رسید

سرکرده گروهک تروریستی انصارالفرقان در درگیری با نیروهای قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه به هلاکت رسید.
کد خبر: ۲۴۴۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴ - 19June 2017
سرکرده گروهک تروریستی انصارالفرقان به هلاکت رسیدبه گزارش گروه دقاعی امنیتی دفاع پرس، قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه اعلام کرد که در عمليات نيروی زمينی سپاه پاسداران و قرارگاه قدس در ارتفاعات قصرقند، «جليل قنبرزهی» سرکرده گروهک تروریستی انصار الفرقان به هلاکت رسيد. 
 
بر اساس این گزارش، جسد این تروریست بین‌المللی به همراه 4 نفر از معاونین و عواملش هم‌اکنون در اختیار نیروی زمینی سپاه است. این تروریست تکفیری به خاطر جنایات گسترده در مرزهای جنوب شرق 25 سال سوژه تعقیبی نیروهای امنیتی ایران بوده است.

انفجار در مراسم  تاسوعای حسینی چابهار، اعزام عوامل انتحاری برای مساجد، شهادت جمعی از پرسنل ناجا در سال 77، حمله به پست انتظامی در میدان «تامین اجتماعی» زاهدان  و ده‌ها جنایت دیگر از اقدامات وی بوده است.

جلیل قنبرزهی، سرکرده گروهک انصارالفرقان از منابع مالی کشورهای عربی حمایت می‌شد و جلسات زیادی با نیروهای آمریکایی مستقر در افغانستان جهت ضربه زدن به ایران داشته است.

بر اساس اسناد اطلاعاتی، گروه‌های تروریستی «جندالشیطان» مالک ریگی، «جیش الظلم» و تیم‌های تکفیری زاییده اقدامات و برنامه‌ریزی‌های وی بوده است.

طی درگیری‌های چند روز گذشته نیروهای قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با تروریست‌های گروهک تروریستی انصارالفرقان، در شهرستان قصرقند، تعداد زیادی از عناصر این گروهک به هلاکت رسیده بودند و تلفات سنگینی نیز به این گروهک وارد شده بود. 
 
انتهای پیام/121
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار