هانی‌زاده تشریح کرد؛

پیام‌های منطقه‌ای و بین‌المللی «حمله موشکی سپاه»

به اعتقاد کارشناس مسائل جهان عرب، حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع داعش در «دیرالزور» علاوه بر اینکه شوک روانی بسیار بالایی برای رهبران آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان به دنبال داشت، پیام‌هایی نیز به همراه داشت.
کد خبر: ۲۴۴۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷ - 19June 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «حسن هانی‌زاده»، کارشناس مسائل جهان عرب در گفت‌وگویی در خصوص پیام‌های حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع داعش در «دیرالزور»، با اشاره به اینکه یکی از سرکردگان داعش در جریان عملیات موشکی سپاه به هلاکت رسید بیان داشت: اقدام اخیر سپاه پاسداران در حمله موشکی به مقر تجمع سران گروهک تروریستی داعش در دو منطقه المیادین و التنک دیرالزور سوریه پیام بسیار مهمی برای دوستان و دشمنان ملت ایران به همراه دارد.

وی با توجه به پیام نخست عملیات موشکی سپاه پاسداران علیه مواضع داعش گفت: دوستان جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران دریافتند که سپاه پاسداران تحت هیچ شرایطی در برابر تهدیدهای خارجی و تهدیدهای گروهک‌های تروریستی علیه ایران ساکت نخواهد نشست و در زمان و مکان مناسب پاسخ جانانه‌ای خواهد داد.

کارشناس مسائل جهان عرب با تأکید بر پیام دوم این عملیات اشاره داشت: دشمنان ملت ایران مانند آمریکا، عربستان و رژیم صهیونیستی نیز دریافتند که ایران با برخورداری از فناوری و توان موشکی بالا از قدرت بازدارندگی بالایی برخوردار است و می‌تواند دشمنان ملت ایران را در هر نقطه‌ای از جهان تعقیب و مجازات کند.

وی با اشاره به نتیجه اقدام اخیر علیه مواضع داعش در استان دیرالزور تأکید داشت: این اقدام علاوه بر اینکه شوک روانی بسیار بالایی برای رهبران آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان به دنبال داشت، ثابت کرد که سپاه پاسداران با قدرت تمام از امنیت جمهوری اسلامی ایران دفاع می­‌کند.

هانی‌زاده با توجه به اینکه این عملیات با هماهنگی صورت گرفته است گفت: پهپادهای جمهوری اسلامی ایران همزمان با شلیک این موشک‌ها از محل انهدام داعشی­‌های تکفیری فیلم‌برداری می‌کرد. این امر نشان می‌دهد که ایران از فناوری موشکی بسیار بالایی برخوردار است و تمام تحولات منطقه را به‌ دقت رصد می‌کند و حتی سران تکفیری داعش را نیز با دقت همراه با نام و نشان آن‌ها شناسایی کرده است.

وی با تأکید بر تأثیر این اقدام افزود: یکی از سرکردگان داعش به نام سعد الحسینی که سعودی الاصل وهابی است، در جریان عملیات موشکی سپاه به هلاکت رسید و این ضربه‌ای بزرگ هم برای داعش و هم برای عربستان تلقی می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها