سردار «کوثری»:

پیام‌های خاص حملات موشکی سپاه/ ایران مانند افغانستان و یمن نیست!‌

«کوثری»، با اشاره به پیام‌های منطقه‌ای و بین‌المللی حمله موشکی شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تروریست‌های داعش در دیرالزور سوریه گفت: تروریست‌ها و حامیان آنها به ویژه آمریکاییها بدانند در صورت ادامه شرارت ضربات سنگین‌تری دریافت خواهندکرد.
کد خبر: ۲۴۴۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱ - 19June 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «اسماعیل کوثری» در گفتگویی با بیان اینکه ایران با هر‌گونه تهدید امنیت ملی خود با شدیدترین وجه برخورد خواهد کرد اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران هیچگاه شروع کننده نخواهد بود ولی اجازه نمی‌دهد تروریست‌ها و حامیان آنها امنیت مردم و کشور ایران را خدشه‌دار کنند و جمهوری اسلامی در‌برابر هر‌گونه تهدیدی دفاع همه‌جانبه خواهد کرد.

وی حمله موشکی شب گذشته سپاه به مقر داعش را پاسخ کوچکی بر جنایات داعش در 17 خرداد دانست و گفت: داعشی‌ها خطای بزرگی انجام دادند و ایران همان موقع اعلام کرد که این جنایت را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم تاکید کرد: حمله موشکی شب گذشته به مقر داعش ضرب‌شست اندکی بود و اگر کوچکترین حرکتی از طرف داعشی‌ها و سایر گروههای تروریستی علیه امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران صورت گیرد ضربات مهلکی دریافت خواهند کرد.

وی افزود: حامیان تروریست‌ها نیز بدانند اگر بخواهند اقدامی علیه ایران انجام شود با ضربات سنگینی مواجه خواهند شد.

کوثری یادآور شد: پیام اول حملات موشکی شب گذشته این است که گروههای تروریستی بدانند ایران قدرتمند مانند «عراق، سوریه، افغانستان و یمن» نیست و هرگونه اقدام آنها با ضربات مهلکی مواجه خواهد شد و هیچگونه گذشتی در‌کار نخواهد بود.

وی افزود: پیام منطقه‌ای و بین‌المللی حمله موشکی سپاه نیز این است که حامیان تروریست‌ها و جنایتکاران بدانند هر‌گونه حمایت آنها از تروریست‌ها برای خدشه‌دار کردن امنیت ایران تبعات سنگینی برای آنها خواهد داشت.

منبع: جام جم آنلاین

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار