«حجت الاسلام رييسى»:

اقدام اخير سپاه در هدف قرار دادن مواضع تروريست‌ها اقدامى شجاعانه و مقتدرانه بود/ سيلى‌ها ادامه خواهد داشت

تولیت آستان قدس رضوی گفت: اقدام اخير سپاه پاسداران انقلاب اسلامى در هدف قرار دادن مواضع تروريست‌ها اقدامى شجاعانه و مقتدرانه بود.
کد خبر: ۲۴۴۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۶ - 19June 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «حجت الاسلام ابراهیم رئیسی»، تولیت آستان قدس رضوی در گفت‌وگویی تاکید کرد: بنيه دفاعى و موشكى از افتخارات كشور است و بايد به اين بنيه دفاعى و توانمندى جوانان كشور افتخار كرد.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخى اين توانايی را تضعيف كردند گفت: امروز حضور مقتدرانه كشور در عرضه‌هاى مختلف باعث افتخار است.

رئیسی در ادامه افزود: اينكه داعش و اربابانشان با اين خيال كه می تواند با دو حركت تروريستى در كشور هراس ايجاد كنند خيال باطلى است و تداوم حركت سپاه پاسداران باعث افتخار است.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: اين اقدام سپاه پيام‌هاى گوناگونى دارد؛ پيام اول براى دوستان جمهورى اسلامى است كه ما دربرابر آل سعود و تكفيرى‌ها و اربابانشان به خصوص آمريكا ايستادكى می‌كنيم و پيام ديگر به دشمنان انقلاب است كه اگر كسى كوچكترين چشم‌داشتى به اين كشور داشت، با پاسخ بسيار سختى مواجه خواهد شد.

رئیسی در پایان گفت: به فرمايش رهبر فرزانه انقلاب دشمنان سيلى خواهند خورد اين حركت از آن سيلى‌هايی است كه به داعش آل سعود و اربابانشان زده و ان شاالله اين سيلى‌ها تدوام خواهد داشت تا دشمنان بدانند جمهورى اسلامى قابل تهديد نيست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار