در گفت‌وگو با دفاع پرس مطرح شد؛

انتشار 2 عنوان نمایشنامه با موضوع دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای امسال تاکنون دو عنوان نمایشنامه با موضوع دفاع مقدس توسط این اداره‌کل منتشر شده است.
کد خبر: ۲۴۴۲۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸ - 20June 2017
انتشار 2 عنوان نمایشنامه با موضوع دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمدسید علی‌نقی کرامت در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در یاسوج، اظهار داشت: چاپ پنج عنوان نمایشنامه و فیلمنامه با موضوع دفاع مقدس در قالب کتاب از مهم‌ترین برنامههای اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 96 است که از این تعداد تاکنون دو عنوان به چاپ رسیده است.

وی افزود: کتاب «سوی دیگر چشمان رسول» نوشته «اکبر آیین» و «خواب عقربهها» اثر «محمود خرمآزادی» عناوینی هستند که از ابتدای امسال تاکنون با حمایت معاونت هنری و سینمایی ادارهکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد منتشر شده‌اند.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این کتاب‌ها توسط انتشارات فرهنگ مانا در شمارگان 1000 نسخه و در قطع پالتویی منتشر و به بازار عرضه شده است.

کرامت با بیان اینکه سایر آثار نیز در آینده‌ای نزدیک در دسترس مخاطبان فرهنگ ایثار و شهادت قرار می‌گیرد، افزود: این آثار عمدتاً توسط نویسندگان و هنرمندان مطرح استان نوشته شده و در اجرا نیز حائز رتبههای برتر در جشنوارههای هنری کشوری شدهاند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار