سردار جزایری در گفت‌وگو با دفاع پرس:

خسارات قابل توجهی به تروریست‌ها وارد شد/ عملیات موشکی نمونه کوچکی از پاسخگویی بود/ آمریکایی‌ها عبرت بگیرند

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با بیان اینکه عملیات موشکی سپاه نمونه کوچکی از پاسخگویی به تروریست‌ها بود، گفت: آمریکایی‌ها که در واقع واضعان اصلی تروریست‌ها در منطقه هستند باید از اقدامات تلافی جویانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی درس و عبرت بگیرند.
کد خبر: ۲۴۴۲۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸ - 20June 2017
خسارات قابل توجهی به تروریست ها وارد شد/ عملیات موشکی نمونه کوچکی از پاسخگویی بود/ آمریکایی‌ها عبرت بگیرندسردار سرتیپ «سید مسعود جزایری» سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، با اشاره به اقدام موشکی سپاه پاسدران در پاسخ به حوادث تروریستی 17 خرداد ماه در تهران که منجر به شهادت و زخمی شدن عده‌ای از هموطنانمان شد، اظهار داشت: همانطور که قبلا هم طرح شده بود اگر تهاجمی علیه جمهوری اسلامی ایران صورت بگیرد، بدون پاسخ نخواهد ماند.
 
وی افزود: از این‌رو جمهوری اسلامی ایران در فاصله اندکی که از این اتفاق گذشته بود، اقدام تروریستی که با حمایت پدرخوانده‌های تروریسم بین المللی در تهران صورت گرفته بود را پاسخ نظامی داد، و خسارات قابل توجهی به تروریست‌ها از این طریق وارد شد.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح افزود: مواجهه اصلی ما در این موارد با حامیان اصلی تروریست‌ها است و به طور مشخص پیام ما به آمریکایی‌ها و کشورهای مرتجع منطقه این است که هرچند اقدام تروریستی کور در تهران فاقد عناصر قابل توجه امنیتی، نظامی و انتظامی بود، اما ایران اسلامی پاسخ‌های کوبنده‌ای را در برابر آن خواهد داشت.
 
سردار جزایری تصریح کرد: آمریکایی‌ها که در واقع واضعان اصلی تروریست‌ها در منطقه و عامل اصلی کشتار و غارت در منطقه هستند باید از اقدامات تلافی جویانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران درس و عبرت بگیرند، چرا که این عملیات یک نمونه کوچک بود و اگر لازم باشد جمهوری اسلامی برای امنیت و منافع ملی کشور هر اقدام لازمی را انجام خواهد داد.
 
انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار