دهقانی فیروزآبادی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

قدرت موشکی ایران با اتکا و اعتماد به مردم به دست آمده است

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قدرت موشکی ایران در دوران تحریم به دست آمده است، گفت: این قدرت نتیجه‌ی اتکا و اعتماد به مردم است.
کد خبر: ۲۴۴۲۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶ - 20June 2017
قدرت موشکی ایران با اتکا و اعتماد به مردم به دست آمده است
«کمال دهقانی فیروزآبادی» نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس با اشاره به اینکه توان موشکی ایران در دوران تحریم به دست آمده است، گفت: از ابتدای انقلاب، کشور ما در تحریم بوده و آنچه باعث اقتدار ما شده، اتکا و اعتماد به مردم بوده است.
 
وی ادامه داد: پیام انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) این بود که به مردم اعتماد و اتکا داشته باشیم و بر همین اساس در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و در برابر تحریم‌‌ها توانستیم بایستیم و پیروز شویم.
 
دهقانی فیروزآبادی خاطرنشان کرد: پس از جنگ تحمیلی، آمریکا و دشمنان در دوران سازندگی تلاش داشتند تا مانع پیشرفت ما بشوند اما ما به این نتیجه رسیدیم که باید با توجه به توان داخلی پیش برویم و هر چه در گذر زمان پیش رفتیم، این امر بیشتر به ما ثابت شد.
 
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان عنوان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به چنان قدرتی در منطقه و جهان دست یافته است که می‌تواند بر هم زنندگان امنیتش را فراتر از مرزها مورد اصابت موشک‌هایش قرار دهد و آن دشمنان را به هلاکت برساند.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها