امیر جعفری تهرانی:

موفقیت‌های نیروی دریایی ارتش مدیون ایثارگری‌های شهداست

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش موفقیت‌ها و دستاوردهای این نیرو در طول انقلاب اسلامی را مدیون ایثارگری‌های شهدا دانست.
کد خبر: ۲۴۴۳۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲ - 20June 2017
موفقیت‌های نیروی دریایی ارتش مدیون ایثارگری‌های شهداستبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر دریادار «پیمان جعفری تهرانی» معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش در ضیافت افطار خانواده‌های شهدای نداجا گفت: اگر شهدا و ایثارگران نیروی دریایی ارتش در دفاع مقدس نبودند هیچ یک از این پیروزی‌ها به دست نمی‌آمد، پیروزی 7 آذر 59 که با تدبیر امام خمینی (ره) روز نیروی دریایی ارتش نام گرفت حاصل این دلاورمردی‌هاست.
 
وی افزود: مقاومت 34 روزه خرمشهر در ابتدای جنگ تحمیلی، تلاش برای بازپس گیری آن شهر، اسکورت کاروان‌های تجاری در دفاع مقدس که به گفته فرمانده کل قوا اگر آن اسکورت‌ها نبود کشور دچار مشکل می‌شد، همه این‌ها نتیجه جانفشانی‌هایی است که دلاورمردان نداجا انجام داده‌اند.

دریادار جعفری تهرانی گفت: عزیزان ما بر سر سفره الهی هستیم و افتخار می‌کنیم که 30 روز بر سر این سفره متنعم هستیم و چه سعادتیست اگر تا رستاخیز بر سر سفره خداوند باشیم، شهدا تا رستاخیز بر سر سفره خداوند متنعم هستند.

معاون هماهنگ کننده نداجا خاطرنشان کرد: ناو گروه‌هایی که ما تا به امروز به آب‌های آزاد اعزام کرده‌ایم، تجهیزاتی را که ساخته‌ایم و ... همه را مدیون خون شهدایمان هستیم و خانواده‌های شهدا با تحمل سختی‌ها ادامه دهنده راه شهدا هستند.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار