آحارونوت: حمله موشکی ایران به دیرالزور پیامی به جهان است

یک روزنامه صهیونیستی حمله موشکی ایران به مواضع داعش در دیرالزور سوریه را پیامی به دنیا دانست.
کد خبر: ۲۴۴۳۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱ - 20June 2017
آحارونوت: حمله موشکی ایران به دیرالزور پیامی به جهان است
به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در واکنش به حمله موشکی ایران به پایگاه گروه تروریستی داعش در دیرالزور سوریه نوشت: این حمله فقط هشدار به اسرائیل نیست، بلکه هشداری است برای کشورهای عربی خلیج فارس و همچنین آمریکا.

این روزنامه مدعی شد که حمله موشکی ایران نشان دهنده این است که این کشور به دنبال تشدید دخالت‌های خود در سوریه است.

به نوشته آحارونوت اگر این موشک‌ها از فاصله بیش از 600 کیلومتری به اهداف مورد نظر اصابت کرده باشد، نشان می‌دهد که ایران گزینه‌‌های بیشتری غیر از حزب‌الله برای برخورد با اسرائیل در اختیار دارد.

این روزنامه صهیونیست در ادامه نوشت: حمله موشکی ایران علاوه بر ضربه‌ای که به داعش وارد آورد، به همپیمانان در سوریه کمک می‌کند.

آحارونوت افزود: اصابت دقیق این موشک‌ها به اهداف مورد نظر از فاصله 600 الی 700 کیلومتری نوعی عرض اندام از سوی ایران است، زیرا تاکنون فقط آمریکا و روسیه از چنین فاصله‌هایی موشک شلیک کرده‌اند.

در پی جنایت تروریستی 17 خردادماه 96 تروریست‌های تکفیری در تهران که به شهادت 18 تن از مردم مظلوم و روزه دار و مجروحیت جمعی دیگر از هموطنان عزیز منجر شد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مقرّ فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی و ساخت خودروهای انتحاری تروریست‌های تکفیری در منطقه دیرالزور در شرق سوریه را با هدف تنبیه تروریست‌های جنایتکار، مورد حمله موشکی قرار داد.

بازتاب این حمله موشکی موفقیت‌‌آمیز، در رسانه‌های منطقه و بین‌الملل همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار