فرمانده انتظامی کاشان:

راه‌اندازی فوریت‌های پلیسی نقش موثری در مقابله با جرائم دارد

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشان گفت: راه‌اندازی مرکز فوریت‌های پلیسی، نقش بسزایی در کاهش و پیشگیری از ناهنجاری‌ها و مقابله با جرائم داشته است.
کد خبر: ۲۴۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳ - 03August 2014

راه‌اندازی فوریت‌های پلیسی نقش موثری در مقابله با جرائم دارد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "مهدی پورغلامحسین" فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشان اظهار داشت: راهاندازی مرکز فوریتهای پلیسی، نقش بسزایی در کاهش و پیشگیری از ناهنجاریها و مقابله با جرائم داشته است.

وی خاطرنشان کرد: بررسیها نشان میدهد از بین تماسهایی که با مرکز 110 شهرستان کاشان گرفته میشود، نیمی از آن غیرفوریتی و به نوعی در راستای وظایف و ماموریت شغلی نیروی انتظامی نیست.
 
فرمانده انتظامی کاشان تصریح کرد: اینگونه تماسها باعث اشغال خطوط 110و کندی حضور مأموران در صحنه میشود.
 
وی از تفکیک تماسهای فوریتی و غیرفوریتی در فرماندهی انتظامی شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.
 
پورغلامحسین تصریح کرد: مأموریتهای فوریتی 110 به مأموریتهایی گفته میشود که نیاز به حضور فوری پلیس بوده و تأخیر در حضور، خسارتهای جانی، مالی یا اجتماعی به همراه دارد.
 
این مسئول افزود: مأموریت غیرفوریتی 110 نیز شامل سه نوع مأموریت حضور با زمان متناسب، بررسیهای عملیاتی و تماسهای مشاوره و راهنمایی تقسیمبندی میشود.
 
وی تماس درباره موضوعاتی چون سرقتهای در حال وقوع، سارق در محل، زورگیری، سرقتهای به عنف، مسلحانه و تصادفات حرجی و فوتی و تصادفات زنجیرهای را نمونههایی از تماسهای فوریتی برشمرد و افزود: سرقتهایی که از زمان آن گذشته و تصادفات خسارتی زیر50 میلیون ریال غیرفوریتی هستند.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار