سردار دهقان:

پاسخ ما به تهدیدات احتمالی منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای شدید خواهد بود

وزیر دفاع حمله اخیر موشکی سپاه به مقر داعش در دیرالزور را بخش کوچک و نازلی از واکنش ایران به اقدام کور و حقیرانه تروریستی داعش و حامیانش دانست و گفت: دکترین دفاعی ما بر اساس اصل بازدارندگی فعال و موثر است و هرگونه تهدید احتمالی منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را به شدیدترین وجه پاسخ می‌دهد.
کد خبر: ۲۴۴۳۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹ - 20June 2017
به هرگونه تهدید احتمالی منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای به شدیدترین وجه پاسخ می‌دهیمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ «حسین دهقان» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در خصوص قدرت و توان موشکی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در سه  سال گذشته در حوزه‌ی موشکی، برنامه‌های جدی و گسترده‌ای در ابعاد کمی و کیفی در دستور کار داشته‌ایم و امروز قادریم انواع موشک‌های بالستیک و کروز را با قدرت تخریبی بالا و دقت نقطه زنی در مجموعه وزارت دفاع طراحی، تولید و در اختیار نیروهای مسلح قرار دهیم.
 
وی افزود: عزم و اراده جمهوری اسلامی ایران بر تقویت بنیه دفاعی است و هیچ قدرتی قادر نخواهد بود بر این اراده تأثیر منفی داشته باشد و تحریم‌ها نیز نه تنها موثر نبوده بلکه عزم ما را برای خوداتکایی کامل در این حوزه راهبردی صد چندان کرده است.
 
وزیر دفاع خاطر نشان کرد: دشمنان ملت ایران در دوران دفاع مقدس آموختند که این ملت در دفاع از استقلال و تمامیت ارضی خود با رشادت، شجاعت و قاطعیت می‌ایستد و هر متجاوز و تهدید کننده را از کردار خود پشیمان می‌کند.
 
سردار دهقان تأکید کرد: قدرت و توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران در خدمت صلح، ثبات و امنیت منطقه و در مقابله با عوامل ناامن کننده نظیر گروه‌های تروریستی تکفیری داعش بکار گرفته خواهد شد.
 
وزیر دفاع با بیان اینکه دشمن وانمود می‌کند که اقدام گروه تروریستی داعش در تهران در راستای راهبرد آنان در کشیدن جنگ به داخل ایران صورت گرفته است، اظهار داشت: هلاکت کامل نیروهای اقدام کننده در تهران، وارد کردن ضربات قاطع به طراحان و هدایت کنندگان آنان توسط تیم‌های امنیتی و عملیاتی جمهوری اسلامی ایران و حمله موشکی سپاه نشان داد که پاسخ ایران به اینگونه اقدامات مذبوحانه بلا درنگ و ویرانگر و نقشه آنان نقش بر آب است.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها