نذر فرهنگی برای یک فیلم /«مشارکت کنید»

مدیران یک سالن آموزش و پرورش 50 درصد بلیت فیلم «ویلایی‌ها» به کارگردانی منیره قیدی را نذر فرهنگی کردند.
کد خبر: ۲۴۴۳۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱ - 20June 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، دست‌اندرکاران سالن همایش‌های امام علی (ع) منطقه 5 آموزش و پرورش شهر تهران، 50 درصد قیمت بلیت فیلم سینمایی «ویلایی‌ها» را که یک فیلم دفاع مقدسی است، نذر فرهنگی کرده‌اند.

سید مریم ضرابی مدیر این سالن با تایید این خبر توضیح داد: نمایش این فیلم از شنبه 3 تیر ماه به مدت یک هفته راس ساعت 18 در این سالن انجام می‌شود و دست‌اندرکاران این سالن واقع در اتوبان شهید ستاری نبش فردوس شرق از همه‌ی دست‌اندرکاران ارگانها و سازمانها خواسته‌اند که برای دریافت دعوت نامه‌های چاپ شده این اکران و توزیع آن بین کارمندهایشان تماس بگیرند تا در این حرکت فرهنگی سهیم شوند.

سازمان‌ها و نهادهای علاقه‌مندان به دریافت دعوت نامه‌های این نذر فرهنگی می‌توانند با شماره‌ی 021 44083840 تماس بگیرند.

شعار فیلم سینمایی «ویلایی‌ها» اولین ساخته منیر قیدی به تهیه‌کنندگی سعید ملکان، «ویلایی‌ها را با خانواده ببینیم» بوده است.

«ویلایی‌ها» در جشنواره فیلم فجر در هفت بخش نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد و توانست جوایزی را هم از آن خود کند.

در «ویلایی‌ها» که بازیگران هر کدام در نقش‌های متفاوتی حضور پیدا کرده‌اند، طناز طباطبایی، پریناز ایزدیار، آناهیتا افشار، علی شادمان، با هنرمندی ثریا قاسمی و با حضور صابر ابر، بازیگران کودک فیلم امیر علی ایمان وند، علیرضا داوری، هستی فرطوسی، سوگل و سوگند بارانی و آوین منصوری به ایفای نقش می‌پردازند.

دیگر بازیگران «ویلایی‌ها»عبارتند از گیتی قاسمی، فریماه کهنمویی، مهدخت مولایی، فاطمه بابایی و معصومه بیگی.

در خلاصه داستان این فیلم که با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی تولید شده، آمده است: دوست نداشت من بیام اینجا... همیشه می‌گفت: بمون درس‌ات رو تموم کن، حیفه... گفتم: حیف از اون زمانیه که ما می تونیم کنار هم باشیم و نباشیم...

پیش از این هم یک فعال فرهنگی در مشهد بلیت‌های فیلم ویلایی‌ها را نذر فرهنگی کرده بود.
 
نذر فرهنگی برای یک فیلم /«مشارکت کنید» 
 
منبع: ایسنا
نظر شما
پربیننده ها