به همت سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد صورت می‌گیرد؛

اجرای نواهای ضداستکباری در روز جهانی قدس مشهد

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد گفت: در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس از میدان پانزده خرداد تا میدان بیت المقدس ۲ پاتوق اجرای سرود و یک پاتوق نواهای ضد استکباری و ۳ جایگاه جهت اجرای تئاتر پرفورمنس و سخنرانی در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۲۴۴۴۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲ - 20June 2017
اجرای نواهای ضد استکباری در روز جهانی قدس در مشهد برگزار می ­شودبه گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، در آستانه فرارسیدن روز جهانی قدس «مهدی ابراهیمی» معاون فرهنگی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد ضمن تبیین اهمیت راهپیمایی روز قدس به برنامه ­های این سازمان در راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و اظهار داشت: در مسیر راهپیمایی از میدان پانزده خرداد تا میدان بیت المقدس ۲ پاتوق اجرای سرود و یک پاتوق نواهای ضد استکباری و ۳ جایگاه جهت اجرای تئاتر پرفورمنس و سخنرانی در نظر گرفته شده است. همچنین در هر میدان ۳ غرفه برای بانوان، کودکان و نوجوانان توسط تشکل‌ها برپا می‌شود.

وی اظهار داشت: ۲ تئاتر پرفورمنس با موضوع جهان علیه اسرائیل و شخصیت‌های ضدصهیونیسم، غرفه شعار نویسی علیه اسرائیل و استکبار جهانی، ایستگاه نقاشی ویژه کودکان در جایگاه­‌های ویژه در مسیر راهپیمایی اجرا می‌شود و فرهنگسرای کودک با برپایی غرفه‌ای با عنوان «کاخ سیاه» به اجرای برنامه­‌های فرهنگی می‌پردازد و همچنین در میدان بیت المقدس نیز جایگاهی جهت سخنرانی و اجرای برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد تأکید کرد: تشکل‌های توانمند و شاخص امسال نیز در اجرای برنامه‌های فرهنگی در غرفه‌هایی که برپا شده‌اند همکاری می‌کنند و با پشتیبانی و حمایت از تشکل‌های فرهنگی و خودجوش مردمی که توسط سازمان صورت می‌گیرد، در فعالیت‌های روز راهپیمایی مشارکت خواهند داشت.

ابراهیمی با اشاره به توزیع اقلام فرهنگی در روز قدس در جمع راهپیمایی کنندگان گفت: پرچم‌های ۷۰*۵۰ که مزین به شعارهای مقاومت است و تزیین مسیر اتوبوس‌های تندرو با پرچم‌های بیرقی از جمله اقداماتی است که در روز جهانی قدس در مشهد انجام می­‌پذیرد.

ابراهیمی تصریح کرد: تبلیغات فرهنگی با شعار محوری «جهان علیه اسرائیل» در ۵۰ بیلبورد و بیش از ۵۰ سازه رولاپ با موضوع آزادگان و شخصیت‌های جهان علیه اسرائیل مانند «راشل کوری»، «روژه گارودی»، «احمد متوسلیان»، «ابوحامد» و شخصیت‌‌های فلسطینی و به نمایش درآمده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار