آئین وداع با شهید «حمید قنادپور» در اهواز برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان خوزستان از برگزاری آئین وداع با شهید مدافع حرم حمید قنادپور در اهواز خبر داد و گفت: این برنامه در مسجد حضرت صاحب‌الزمان(عج) اهواز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۴۴۴۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶ - 20June 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «عبدالرضا فرجیان» در گفت‌وگویی با ادای احترام به مقام شامخ شهدا اظهار داشت: آئین وداع با شهید «حمید قنادپور» از شهدای مدافع حرم استان خوزستان در اهواز برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه معنوی امروز (سه‌شنبه 30 خرداد ماه) از ساعت 22 آغاز می‌شود و مردم شهرهای مختلف استان خوزستان از جمله اهواز و کوت عبدالله با فرزند شهید خود وداع می‌کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان خاطرنشان کرد: آئین وداع با شهید مدافع حرم حمید قنادپور در مسجد حضرت صاحب‌الزمان(عج) اهواز واقع در خیابان سلمان فارسی(نادری)، خیابان شهید کرمی‌خراط برگزار می‌شود و اقشار مختلف مردم این شهید مدافع حرم را در برمی‌گیرند.

وی در ادامه به بازگشت پیکر مطهر شهید قنادپور به وطن اشاره کرد و گفت: آئین استقبال از این شهید امشب در فرودگاه بین‌المللی اهواز برگزار می‌شود که جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران نیز در این برنامه حضور می‌یابند.

فرجیان عنوان کرد: پیکر شهید مدافع حرم حمید قنادپور پس از برگزاری آئین استقبال به مسجد صاحب‌الزمان(عج) انتقال می‌یابد تا مراسم وداع برگزار شود.

منبع: تی نیوز


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار