با حاملان واصل/25

رزمندگان اسلام همان‌هایی هستند که جوانی خود را وقف اسلام و انقلاب کرده‌اند

قاری قرآن شهید حسین پارسائی در فرازی از دلنوشته‌هایش می‌گوید: رزمندگان اسلام همان‌هایی هستند که بر خلاف راحت‌طلبانی که غرق در عیش و نوش و شهوت‌پرستی‌های خود می‌باشند، شب و روز و جوانی خود را وقف هدف اسلام و انقلاب اسلامی نموده و این کارها را با رضایت کامل و عشق به رب‌العالمین می‌کنند.
کد خبر: ۲۴۴۴۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲ - 20June 2017
تا پیروزی نهایی اسلام بر کفر نباید خسته و دلتنگ شویمبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، قاری قرآن «حسین پارسائی» در بیستم تیرماه سال 1343 در تبریز چشم به جهان گشود و در 7 اسفندماه 1362 در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

خاطره‌ای از شهید:

در سال 62 قبل از شروع عملیات خیبر موقع غروب به دیدار شهید پارسا رفتم که احوالپرسی و خداحافظی کنم.

پس از احوالپرسی به ایشان گفتم خوشا به حال شما که اهل تحقیق و مطالعه و دعا و نماز شب هستید (این مسائل را با توجه به مشاهداتی که از شهید داشتم از روی واقعیت می‌گفتم و تعارف نبود).

وی با کمال تواضع و فروتنی گفت: نه این حرف‌ها شامل من نمی‌شود من کجا و این مسائل کجا. در حالی که به حالش غبطه می‌خوردم ادامه دادم که شما علاوه از کمالات فوق‌الذکر هنر خوش‌نویسی هم دارید که با نوشتن آیات خدا و فرمایشان معصومین (ع) در سطح شهر تبریز، مردم را امر به معروف و نهی از منکر می‌کنید.

حسین در جوابم گفت: عمده ترس من از این مسئله است که در قیامت سوال می‌شود آیا اینها را که نوشتید و دعوت کردید خودتان عامل به آنها بوده‌اید. لذا دچار شرمندگی و روسیاهی خواهی شد.

فرازی از دلنوشته شهید:

رزمندگان اسلام همان‌هایی هستند که بر خلاف راحت‌طلبانی که غرق در عیش و نوش و شهوت‌پرستی‌های خود می‌باشند، شب و روز و جوانی خود را وقف هدف اسلام و انقلاب اسلامی نموده و این کارها را با رضایت کامل و عشق به رب‌العالمین می‌کنند و باز این واهمه را در دل دارند که خدا نکند که مسئولیت‌هایمان را آن‌طور که مرضی‌ خدای متعال باشد انجام نداده باشیم. بدانید که همه، درد اسلام به دل داریم و تا پیروزی نهایی اسلام بر کفر و ملاقات خداوند نباید خسته شویم و دلتنگ باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار