عضو كميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس:

موشک‌های سپاه پيامی آشكار برای «واشنگتن، تل‌آويو و رياض» داشت

فلاحت‌پيشه گفت: آمريكايی‌ها به دنبال تحريم ايران به خاطر توان موشكی آن هستند و اكنون حتما پيام آشكاری را خواهند گرفت و رعب راهبردی آنها هم ادامه دارد و هنوز نتوانستند بعد از 17 ساعت از عمليات يک موضع را اتخاذ كنند.
کد خبر: ۲۴۴۴۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵ - 20June 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «حشمت‌الله فلاحت‌پيشه»، عضو كميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس در گفت‌وگویی با اشاره به حمله موشکی ایران به مقر تروریست‌های تکفیری در دیرالزور سوریه گفت: اين اقدام مقتدرانه سپاه اقدامی است كه سه پيام كوتاه‌برد، ميان‌برد و دور‌برد به همراه دارد؛  پيام كوتاه‌برد آن برای داعش و تروريست‌هايی است كه در ديرالزور جمع شده بودند، آنها در موصل و حلب راهبردشان تشكيل دولت اسلامی عراق و شام بود كه با شكست‌های اخير، در سوريه استحكامات جديدی را شكل دادند و به سمت اقدامات تروريستی ايذايی برنامه‌ريزی مي‌كردند.
 
فلاحت‌پيشه ادامه داد: تروری كه در مجلس شورای اسلامی و مرقد امام(ره) شكل گرفت در همين منطقه ديرالزور طراحی شده بود، اقدام اول عليه داعش بود كه يك اقدام كوبنده بود با نقطه‌زنی كه صورت گرفت. هدف دوم، هدف ميان‌برد در پاسخ آشكار به منطقه صهيونيستی مثل رژيم عربستان بود كه دنبال ناامن‌سازی جمهوری اسلامی ايران بودند و ادعاهايی را مطرح كرده بودند.
 
وی افزود: اگر ما يک نقطه پرگار را در كرمانشاه بگذاريم و اهداف ديگر را در قالب آن شناسايی كنيم نشان می‌دهد كه هيچ‌كدام از اين كشورها كه ادعايی را عليه ايران مطرح ميیكنند از معرض توان موشكی ايران دور نيستند و ايران می‌تواند به راحتی آنها را مورد هدف قرار دهد. همين سكوتي كه غربی‌ها تاكنون داشته‌اند نشان‌دهنده رعب راهبردی آنها در اين رابطه است.
 
اين عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجی مجلس با اشاره به پيام دور برد حمله موشكی ايران به مقر تروريست‌ها گفت: پيام دور برد اين اقدام مقتدرانه برای ايالات متحده آمريكاست كه بايد بداند موشک‌ها جزوی از عرق ملی ايران است و به موشک‌های خود افتخار می‌كنند.
 
وی اظهار كرد: كشور ما فقر و ظلم تجهيزاتی را در زمان جنگ تجربه كرده، بنده به عينه به عنوان كسی كه اكنون در كرمانشاه هستم به ياد دارم در دوران جنگ ما هر دو هفته يك موشک به بغداد می‌زديم و اين در‌حالي بود كه عراقی‌ها روزي 30 موشک به تهران شليک می‌كردند اما اكنون ايرانيان با تمام خود اتكا با شهرهای موشكي كه دارند می‌توانند هر هدف راهبردی را بزنند.
 
فلاحت‌پيشه تاكيد كرد: آمريكایی‌ها به دنبال تحريم ايران به خاطر توان موشكی آن هستند و اكنون حتما پيام آشكاری را خواهند گرفت و رعب راهبردی آنها هم ادامه دارد و هنوز نتوانستند بعد از 17 ساعت از عمليات يك موضع را اتخاذ كنند.
 
وی در پايان گفت: اين سه پيامی است كه وجود دارد و ايرانيان نشان دادند كه اگر امنيت ملی آنها تهديد شود از حالت حمايت مستشاری هم ارتقا پيدا می‌كنند و حضور خود را به حضور عملياتی تبديل می‌كنند. اين اولين عملياتی بود كه دنيا را در سكوت تاييد‌آميزی فرو برد و هم‌اكنون هم رسانه‌های غربی تاييد و تقدير كردند و حتي به آمريكا گفتند ايرانيان هستند كه به طور واقعی با تروريست‌ها می‌جنگند. ايران نهايت قدرت خود را در حوزه امنيت نشان داد.
 
منبع: جوان آنلاين







نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار