فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

ایران یکپارچه در برابر تمام اقدامات دشمن پاسخ کوبنده و محکم دارد

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ایران یکپارچه و متحد در برابر تمام اقدامات دشمن پاسخ کوبنده و محکم دارد.
کد خبر: ۲۴۴۴۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲ - 20June 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردار «عابدین خرم»،  فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ظهر (سه شنبه) در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه اشنویه اظهارداشت: عملیات موشکی اخیر سپاه به مواضع داعش نمونه‌ای کوچک از اقتدار و قدرت فراگیر نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه و دنیا است.

وی با بیان اینکه مبارزه با اقدامات تروریستی در جنوب، شرق و در غرب کشور قدرت ایران را به رخ دشمنان کشاند افزود: ایران یکپارچه و متحد در برابر تمام اقدامات دشمن پاسخ کوبنده و محکم دارد و قدرت ایران منبعث از این اتحاد است.

امام جمعه شهرستان اشنویه نیز در این آئین با بیان اینکه پاسخ کوبنده فرزندان و سپاهیان این مملکت در عملیات موشکی به مواضع استکبار و داعش را به همه ایرانیان تبریک می گویم گفت: همه اقوام و مذاهب در ایران اسلامی برادر و برابر و متحد هستند و در همه صحنه ها حضور یکپارچه دارند.

ماموستا «سیدمصطفی خاتمی» با اشاره به اینکه همه علمای اهل سنت اتفاق نظر داریم که داعش اهل سنت نیست، تکفیری ها اهل سنت نیستند و در اسلام جایی ندارند افزود: داعش خوی وحشی گری داشته و عقاید آنها نیز خارج از اسلام است.

«اسعد خضری»، فرماندار اشنویه نیز در این مراسم گفت: همواره امنیت خوبی در منطقه برقرار بوده که مدیون همکاری مردم و نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی بوده است.

در این آیین از خدمات فرمانده سابق سپاه اشنویه سرهنگ یوسف عابدی قدردانی و سرهنگ پاسدارعلی حسینی به عنوان فرمانده جدید سپاه اشنویه معرفی شد.

شهرستان مرزی اشنویه در جنوب آذربایجان غربی واقع است و بیش از ۷۰ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: مهر

نظر شما
پربیننده ها