با محوریت شهدای مازندرانی مدافع حرم صورت می‌گیرد؛

برگزاری بیست و دومین یادواره سرداران و 148 شهید بخش دودانگه ساری

مسئول ستاد یادواره شهدای دودانگه ساری گفت: بیست و دومین یادواره سرداران و 148 شهید بخش دودانگه ساری با سخنرانی سردار وحیدی و با محوریت شهدای مازندرانی مدافع حرم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۴۴۴۴۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶ - 21June 2017
برگزاری بیست و دومین یادواره سرداران و 148 شهید بخش دودانگه ساریبه گزارش دفاع پرس از مازندران، حسین‌علی رضایی مسئول ستاد یادواره شهدای دودانگه ساری در جمع خبرنگاران از برگزاری بیست و دومین مراسم گرامی‌داشت سرداران و 148 شهید این بخش در مردادماه امسال خبر داد و اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا در واقع زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و محفلی برای تامل بر سیره آنان است.

مسئول ستاد یادواره شهدای دودانگه گفت: شهدا با ایثار جان خود، به دنیا و متعلقات آن پشت کرده و رفتار و سکنات خود را برای رسیدن به هدف والای قربت و همنشینی با خدا نظم بخشیدند.

رضایی افزود: به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ستاد یادواره شهدا با حرکت خود جوش مردمی و در راستای اجابت امر مقام عظمای ولایت مبنی بر آتش به اختیار، بیست و دومین یادواره 148 شهید گرانقدر را با محوریت یاد شهدای مازندرانی مدافع حرم، با شکوه‌تر از ادوار گذشته در دودانگه برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه بیست و دومین یادواره شهدای دودانگه در پنجشنبه پنجم مردادماه مصادف با سوم ذی‌القعده در روستای انگفام این بخش ساری برگزار می‌شود، یادآور شد: این یادواره با اجرای برنامه‌های مختلف آغاز و با سخنرانی سردار وحیدی رئیس دانشگاه عالی ملی و مرثیه‌خوانی سید ایمان حسینی ادامه می‌یابد.

رضایی با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع و مختلف جانبی در این روز گفت: برنامه‌های مختلف ورزشی، فرهنگی و اجتماعی همچون پیاده‌روی خانوادگی، مسابقات دوچرخه‌سواری، نقاشی، مقاله‌نویسی و همراه با اهدای جوایز به نفرات برتر و برگزاری زیارت عاشورا، شبی با قرآن، عطرافشانی و ادای احترام به ساحت شهدا از جمله اقدامات ستاد یادواره در ایام منتهی به مراسم روز پنجم مردادماه است.

مسئول ستاد یادواره شهدای دودانگه ساری با اشاره به اقدام ارزشمند سپاه پاسداران در تنبیه دشمنان نظام مقدس، افزود: همان‌گونه که مردم انقلابی ایران اسلامی پاسخ کوبنده سپاه را به عنوان تامین‌کننده امنیت انقلاب اسلامی علیه دشمنان در انتظار داشتند، موشک‌باران دقیق و نقطه‌ای سپاه به مقر فرماندهی و تسلیحاتی داعش در دیرالزور سوریه عملیاتی کوچک از توان و اقتدار ملت بود تا همه بدخواهان حواسشان را جمع کنند که ایران انگلیس و فرانسه نیست تا با خوشبینانه‌ترین نگاه بگوییم از کنار دشمنان ملتشان بی‌تفاوت بگذرند.

وی، موشک‌باران مقر دشمن در سوریه را اقدام تلافی‌جویانه و پاسخی نرم به متجاوزان، مهاجمان و خودفروختگان به استکبار جهانی دانست و حرکت سپاه را موجب تامین امنیت، غرور و افتخار همه هموطنان و آزادیخواهان برشمرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها