«عزیزی» با اشاره به حمله موشکی سپاه به مقر داعش:

ایران در خط مقدم مبارزه با تروریسم قرار دارد/ توانایی دفاع نیروهای نظامی ایران در هر نقطه از جهان

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: ایران در خط مقدم مبارزه با تروریسم قرار دارد و مستشاران نظامی ما در عراق و سوریه بر علیه تروریسم فعالیت می‌کنند و در این راه شهید داده‌اند.
کد خبر: ۲۴۴۴۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۴ - 20June 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «عبدالرضا عزیزی»، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در با اشاره به حمله موشکی ایران به مقر تروریست‌های تکفیری در «دیرالزور سوری»، اظهار داشت: حمله موشکی سپاه این پیام را برای حامیان داعش به همراه داشت که اگر بخواهند از این پس پا از گلیم خود درازتر کنند با موشک‌های نقطه‌زن ایران مواجه خواهند شد.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حمله موشکی به مواضع داعش در سوریه این پیام را برای عربستان داشت که اگر از حد خود فراتر رود ایران این کشور را فلج خواهد کرد و به جز مکه و مدینه تمام شهرها و سکوهای نفتی این کشور را با خاک یکسان خواهد کرد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: در صورت هدف قرار گرفتن عربستان، صادرات نفت به جهان دچار مشکل خواهد شد و همه جهانیان از این مسئله ضرر خواهند کرد پس بنابراین جهانیان باید حواس خود را جمع کنند چرا که وقتی از عربستان و داعش حمایت می‌کنند، منافع آن‌ها نیز در معرض خطر قرار می‌گیرد.

وی افزود: از سویی دیگر این حمله موشکی اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به نمایش می‌گذارد و نیروهای نظامی ایران علاوه بر ولایتمداری و ایمان قوی از تکنولوژی‌های روز بومی نیز برخوردار هستند و می‌توانند در هر نقطه از جهان از منافع جمهوری اسلامی ایران دفاع کنند.

عزیزی متذکر شد: پیام دیگر این حمله موشکی برای کشورهایی بود که حامی صلح هستند و رفتاری منطقی دارند و با آن‌ها این پیام را داد که ایران حامی کشورهایی است که طرفدار صلح هستند.

وی افزود: ایران در خط مقدم مبارزه با تروریسم قرار دارد و مستشاران نظامی ما در عراق و سوریه بر علیه تروریسم فعالیت می‌کنند و در این راه شهید داده‌اند و از سوی دیگر جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تاکنون 17 هزار شهید ترور داشته است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: ما به دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتخار می‌کنیم و در مجلس شورای اسلامی از این دلاورمردان محکم حمایت می‌کنیم و مطمئن باشند که در بودجه سال آینده هر مقدار بودجه نظامی که پیشنهاد کنند ما در مجلس آن را مصوب خواهیم کرد و مخالفتی با آن نخواهیم داشت.

منبع: خانه ملت

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار