جانشین سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی مطرح کرد؛

برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در 100 نقطه خراسان جنوبی

جانشین سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، امسال در بیش از 100 نقطه از استان خراسان جنوبی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۴۴۵۱۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲ - 21June 2017
برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در 100 نقطه خراسان جنوبیبه گزارش دفاع پرس از بیرجند، حسین رضایی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به پیوند نامیمون آمریکا، رژیم صهیونیستی و سران کشورهای مرتجع عربی، برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس امسال از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی افزود: امروز به دلیل راهبردهای اصولی رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری، گسترش جغرافیایی اسرائیل عملا غیرممکن شده است.

رضایی تاکید کرد: این ذهنیتی که قرار بود مسئله فلسطین و قدس به فراموشی سپرده شود کاملا از بین رفته تا جایی که رژیم صهیونیستی دورتا دور سرزمین‌هایی را که اشغال کرده بود، دیوار کشیده و در همین منطقه نیز امنیت برای این رژیم از بین رفته است.

جانشین سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در استان برای برگزاری راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و افزود: برگزاری نمایشگاه‌ها، اجرای زنده خواننده‌های انقلابی، برگزاری تریبون آزاد و توزیع اقلام تبلیغاتی در طول مسیر راهپیمایی از برنامه‌های جانبی مراسم راهپیمایی امسال است.

رضایی از برگزاری با شکوه مراسم راهپیمایی امسال در بیش از 100 نقطه استان خبر داد و گفت: مراسم راهپیمایی در مرکز استان ساعت 10:30 صبح ار میدان ابوذر آغاز و به مسجد امام حسین (ع) ختم خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: سخنران پایانی این مراسم سید مرتضی بختیاری قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها