فراخوان مشمولان عضو هیأت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی

سازمان وظیفه عمومی ناجا، مشمولان عضو هیأت علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی که تاریخ اعزام آنان پانزدهم مردادماه ۹۳ است را فراخواند.
کد خبر: ۲۴۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۳ - 03August 2014

فراخوان مشمولان عضو هیأت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سازمان وظیفه عمومی ناجا به اطلاع کلیه مشمولان عضو هیئت علمی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی سهمیه سال ۱۳۹۳ که عضویت آنان مورد تأیید ستاد کل نیروهای مسلح قرارگرفته میرساند: این دسته از مشمولان که تاریخ اعزام آنان پانزدهم مردادماه ۱۳۹۳ میباشد، در ساعت هفت صبح روز چهارشنبه مورخ ۹۳/۵/۱۵ در مرکز آموزش شهید مدرس سپاه واقع در کیلومتر ۲۸ بزرگراه تهران – کرج جنب پارک جهاننما که در قالب برگ معرفینامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح ابلاغ شده حضور یابند.

لازم به ذکر است، آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفینامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح نشدهاند، میتوانند به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) مراجعه و نسبت به دریافت برگ مذکور اقدام کنند.

گفتنی است عدم حضور بهموقع این مشمولان در زمان و محل تعیینشده غیبت محسوب میشود. همچنین تأکید میشود کلیه مشمولان اوراق مربوط به اعزام به خدمت، از جمله برگ معرفینامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح و سایر مدارک موردنیاز مانند شناسنامه، کارت ملی و... در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت، همراه داشته باشند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار