سازمان وظیفه عمومی ناجا:

کارت معافیت از خدمت ۲ فوتبالیست باطل شد

سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد: در پی اثبات تخلف دو تن از فوتبالیست‌ها در دریافت کارت‌های معافیت از خدمت، این سازمان کارت معافیت این افراد را باطل کرد.
کد خبر: ۲۴۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۰ - 03August 2014

کارت معافیت از خدمت ۲ فوتبالیست باطل شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، در پی انتشار اخباری از سوی برخی از اصحاب رسانه مبنی بر «مبهم بودن وضعیت خدمتی برخی از بازیکنان فوتبال»، سازمان وظیفه عمومی ناجا طی اطلاعیهای اعلام کرد: بررسیهای به عمل آمده حاکی از آن است که تاکنون کارت معافیت از خدمت دو نفر از بازیکنان فوتبال به دلیل فاقد اصالت بودن مدارک تهیه شده توسط بازیکنان مذکور و ارائه آن به این سازمان، باطل شده و چنانچه در بررسیهای تکمیلی مشخص شود که مدارک سایر بازیکنان نیز فاقد اعتبار است، قطعا با بازیکنان متخلف و سایر افراد یا سازمانهایی که در این زمینه دخالت داشتهاند، وفق قوانین و مقررات برخورد میشود.

شایان ذکر است که کارت های معافیت از خدمت صادره شده برای بازیکنان مورد بحث، باطل شده و آنان به خدمت سربازی اعزام خواهند شد، همچنین تا زمان به نتیجه رسیدن بررسیهای این سازمان، اعتبار کارتهای معافیت دیگر بازیکنان مورد اشاره به قوت خود باقی است.

این اطلاعیه میافزاید که در سال گذشته براساس هماهنگیهای صورت گرفته با فدراسیون فوتبال مقرر شد تا برای جلوگیری از بهکارگیری بازیکنانی که وضعیت خدمتی آنان مشخص نشده، قبل از انعقاد قرارداد با فوتبالیستها، وضعیت خدمتی آنان از سازمان وظیفه عمومی استعلام شود که در این راستا انتظار میرود فدراسیون مذکور برای جلوگیری از بروز هرگونه اتفاقات مشابه، تعامل بیشتری با این سازمان به عمل آورند.

گفتنی است، از آنجا که هر گونه اظهار نظر در این خصوص می بایست مستند به بررسیهای صورت گرفته و لزوما توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا باشد؛ لذا بهتر است بهمنظور حفظ حیثیت افراد از پخش شایعات و دامن زدن به موضوع جلوگیری و از هرگونه پیشداوری در این زمینه پرهیز شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار