پیام وزیر اطلاعات به سرلشکر جعفری؛

اقدام سپاه اقتدار عملیاتی و اشراف اطلاعاتی ایران را به رخ جهانیان کشاند

وزیر اطلاعات در پیامی به فرمانده کل سپاه ضمن تقدیر از اقدام موشکی سپاه، عنوان کرد: این اقدام بار دیگر اقتدار عملیاتی و اشراف اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشاند.
کد خبر: ۲۴۴۵۷۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴ - 21June 2017

اقدام سپاه اقتدار عملیاتی و اشراف اطلاعاتی ایران را به رخ جهانیان کشیدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین «سید محمود علوی» وزیر اطلاعات به جهت حمله موشکی سپاه به مقر داعش در دیرالزور سوریه پیامی خطاب به سرلشکر «محمدعلی جعفری» فرمانده کل سپاه ارسال کرد.

در این پیام آمده است:
 
سردار سرلشکر پاسدار جعفری

فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

خداوند قادر را شاکریم که عملیات غرور آفرین و موفقیت آمیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در موشک باران مقر فرماندهی داعش موجب رضایت خاطر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، امت شهید پرور، خانواده‌های معظم شهداء، به ویژه خانواده‌های شهدای 12 ماه مبارک رمضان تهران و مدافعان حرم شد.

بی گمان، این پیام روشن و عملیات هوشمندانه، خواب خوش استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب و اعوان و انصار مزدور و فرومایه‌ی منطقه‌ای آنان را آشفته ساخته و بار دیگر اشراف و اقتدار عملیاتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشید.

از درگاه خداوند متعال موفقیت روزافزون جنابعالی و پاسداران غیور در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و جبهه‌ی مقاومت تحت فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) را خواستارم.

انتهای پیام/211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار