با ارسال لوحی صورت گرفت؛

تقدیر سرلشکر باقری از وزیر دفاع به جهت برگزاری جشنواره جوان سرباز

رئيس ستاد كل نيروهای مسلح از وزير دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح بابت برگزاری باشكوه «نهمين جشنواره حضرت علی اكبر (ع)؛ جوان سرباز» تقدير كرد.
کد خبر: ۲۴۴۵۷۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸ - 21June 2017
تقدیر سرلشکر باقری از وزیر دفاع به جهت برگزاری جشنواره جوان سربازبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشكر پاسدار ‌«محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با ارسال لوح تقديری از تلاش و پشتكار سردار «حسین دهقان» وزیر دفاع و تمام دست‌اندر‌كاران برگزاری باشكوه «نهمين جشنواره حضرت علی اكبر (ع)؛ جوان سرباز» در ارديبهشت 1396 به ميزبانی وزارت دفاع تقدير و تشكر كرد.

در متن لوح تقدير رئيس ستاد كل نيروهای مسلح آمده است:

نيروهای مسلح جمهوری اسلامی ايران به عنوان بازوی توانمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران بوده و در اين ميان كاركنان خدوم وظيفه كه بخش قابل توجهی از سازمان را شامل می‌شوند، هموار‌ه با تلاش، جديت و پشتكار خود پرچم پر افتخار ايران اسلامی را بر قله‌های عزت و سربلندی برافراشته و در حراست از مرزهای اعتقادی و جغرافيايی كشور بقيه‌الله الاعظم (اروحنا افداء) برگ‌های زر‌ينی را در تاريخ اين سرزمين الهی به يادگار باقی گذاشته‌اند.

تلاش و پشتكار جنابعالی و تمام دست‌انداركاران در برگزاری باشكوه «نهمين جشنواره حضرت علی اكبر (ع)؛ جوان سرباز» در ارديبهشت ماه سال 1396، به ميزبانی آن سازمان محترم به منظور تكريم و تجليل از سربازان برومند و انعكاس وسيع و مثبت آن در سطح جامعه، قابل تقدير می‌باشد.

اميد است در پيروی از راه شهيدان در پيشبرد اهداف عاليه نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت توجهات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و زعامت ولی امر مسلمين و فرماندهی معظم كل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) موفق و پيروز باشيد.

انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار