حجت‌الاسلام رضایی:

امروز بیشتر از هر زمان دیگر در نظام اسلامی احتیاج به انسجام داریم

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه گفت: امروز بیشتر از هر زمان دیگر در نظام اسلامی احتیاج به وحدت و انسجام داریم.
کد خبر: ۲۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۶ - 26August 2013

امروز بیشتر از هر زمان دیگر در نظام اسلامی احتیاج به انسجام داریم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران حجت الاسلام والمسلمین محمد هادی رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه که در همایش فرماندهان و مسئولین این نیرو در مشهد مقدس سخن میگفت، با استناد به آیات و روایات به اهمیت ذکر خدا پرداخت و گفت: حقیقت ذکر آن است که انسان با تمام وجود متوجه خداوند باشد و همواره و به طور مستمر یاد خدا در قلبش باشد.

وی تاکید کرد: آنچه که در ذکر خدا مهم است تبلور ذکر خدا و نتیجه آن یعنی ترک گناه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه افزود: نسیان و غفلت نقطه مقابل ذکر خداوند است که موجب می شود انسان به نکبت بارترین وضعیت از زندگی دچار گردد.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی معیار ذکر خدا را رعایت حلال و حرام الهی خواند و گفت: در روایات آمده است که مقام کسی که برایش امکان گناه باشد اما مرتکب آن نشود از مقام شهید هم بالاتر است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه با اشاره به زمینه های فراوان گناه در جامعه، اختلاف را یکی از گناهان رایج خواند و گفت: ایجاد اختلاف و شکاف مقابله با اراده خداوند است چراکه خدا مارا به وحدت دعوت کرده است و امروز بیشتر از هر زمان دیگر در نظام اسلامی احتیاج به وحدت و انسجام داریم.


حجت الاسلام والمسلمین رضایی تمرد از دستورات و از دست دادن انگیزه خدمت در سازمان را از دیگر گناهان بزرگ و نابخشودنی در سطح سازمان خواند و تاکید کرد: انگیزه خدمت در سازمان به هیچ وجه نباید تضعیف گردد؛ ما باید با تاسی از شهیدان گرانقدر نسبت به خدمتگزاری و انجام وظیفه در سازمان اهتمام ویژه به خرج دهیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار