فرمانده نیروی انتظامی:

آمادگی نیروهای سیستان و بلوچستان در اجرای ماموریت‌ها مطلوب است

سردار «اشتری» با بیان اینکه انسداد مرزها را تقویت می‌کنیم، گفت: آمادگی نیروهای انتظامی استان سیستان و بلوچستان در اجرای ماموریت‌ها بسیار مطلوب است.
کد خبر: ۲۴۴۶۴۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۶ - 21June 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، سردار «حسین اشتری»، فرمانده نیروی انتظامی عصر امروز در حاشیه بازدید از نوار مرزی استان سیستان و بلوچستان و در جمع خبرنگاران در زابل اظهار کرد: آمادگی نیروهای استان در اجرای ماموریت‌ها بسیار مطلوب است و انسداد مرز را تقویت خواهیم کرد.  

وی گفت: امروز بازدیدی از پاسگاه‌های نوار مرزی داشتیم و از نزدیک آمادگی یگان‌ها را بررسی کردیم؛ همکاران ما با روحیه خوب آمادگی کاملی برای ماموریت‌ها را دارند و این آمادگی در سراسر استان مشهود بود.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه بیان داشت: یکی از برنامه‌های مهم ما این است که انسداد مرزها را تقویت کنیم و تجهیزات لازم را در اختیار مرزبانان قرار دهیم.

وی تصریح کرد: با هماهنگی خوب سپاه، بسیج و نیروی انتظامی وضعیت امنیت در استان بسیار خوب است و اخیرا با عملیات‌های بزرگ افراد تروریست معدوم شدند.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: همکاران ما در مرزبانی و انتظامی استان آمادگی کامل اجرای ماموریت‌ها را حفظ کرده و مردم در کنار همکاران ما زندگی توام با آرامش را دارند و در حقیقت مرزبانان اصلی خود مردم هستند و همکاری خوبی با نیروهای پلیس دارند و این همکاری باعث ارتقا امنیت استان شده است.

سردار اشتری در بخش دیگری از سخنان خود یکی از ماموریت‌های ناجا را مقابله با ورود مواد مخدر به کشور عنوان کرد و بیان داشت: در سال جاری و سال گذشته کشفیات مواد مخدر افزایش یافته و در سال 95 نیز نسبت به سال 94 بیش از 30 درصد افزایش داشته است که بیشتر این کشفیات از شرق کشور بوده است.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها