با تجلیل از خانواده‌های برگزیده؛

محفل انس و ضیافت افطاری کانون بازنشستگان ارتش و وزارت دفاع در قم برگزار شد+ تصاویر

محفل انس و ضیافت افطاری خانواده‌های بازنشستگان ارتش و وزارت دفاع در مجتمع یاوران مهدی (عج) جمکران قم برگزار شد.
کد خبر: ۲۴۴۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶ - 22June 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، مجلس انس و مودت خانواده‌های بازنشستگان یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در استان قم، با حضور «محمد قراباغی» مدیرکل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان قم، «شمس‌علی اسدی» فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (س)، «سیدناصر حسینی» رئیس اداره بازنشستگی نیروهای مسلح استان و مسئولان دژبانی و عقیدتی سیاسی یگان‌های ارتش مستقر در قم برگزار شد.

در این مراسم، «فریدون حسنی جبلی» مسئول کانون بازنشستگان ارتش و «محمود رمضان‌زاده» مسئول کانون بازنشستگان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در قم طی سخنانی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه‌داران در بیست و ششمین روز از ماه مبارک رمضان و یادآوری عظمت روز جهانی قدس، به تشریح اهداف برگزاری همایش، ضرورت‌ها، برنامه‌ها و مرور تعدادی از آیین‌نامه‌های جاری بازنشستگان پرداختند و برگزاری این همایش مشترک را در راستای تکریم هر چه بیشتر بازنشستگان و تلاش در راستای ارتقای منزلت واقعی آنان در جامعه برشمردند.

محفل انس و ضیافت افطاری کانون بازنشستگان ارتش و وزارت دفاع در قم+تصاویر
محفل انس و ضیافت افطاری کانون بازنشستگان ارتش و وزارت دفاع در قم+تصاویر

«حجت‌الاسلام مسلم جعفری» مدیر آموزش مرکز بصیرت‌افزایی «الغدیر» وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در قم نیز طی سخنانی، موضوع «نشاط دینی» را در جامعه مورد اشاره قرار داد و نمونه‌هایی از آن را بر اساس آیات قرآن کریم و سیره و سنت نبوی (ص) و اهل بیت (ع) و زندگی علما و بزرگان ذکر نمود.

محفل انس و ضیافت افطاری کانون بازنشستگان ارتش و وزارت دفاع در قم+تصاویر

«احمد حسینی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم نیز در حاشیه حضور در این محفل انس، اظهار امیدواری کرد: بازنشستگان نیروهای مسلح استان قم نیز دوشادوش سایر امت حزب‌الله در دریای خروشان امت اسلام و راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یابند و همچون دوران دفاع مقدس، همدلی و همنوایی خود را در مبارزه با دشمن صهیونیستی به جهانیان نشان دهند.

این مراسم با تجلیل از تعدادی از خانواده‌های برگزیده بازنشستگان، اجرای مسابقه حضوری، پخش کلیپی از سخنان مقام معظم رهبری، برپایی نماز جماعت و ضیافت افطاری همراه بود.

محفل انس و ضیافت افطاری کانون بازنشستگان ارتش و وزارت دفاع در قم+تصاویر

به گزارش دفاع پرس، نام حدود 700 شهید و مفقودالاثر یگان‌های مختلف ارتش در دوران انقلاب و دفاع مقدس از جمله تعدادی از خلبانان شهید، در زمره شهدای استان قم می‌درخشد؛ برخی بازنشستگان ارتش نیز در لباس روحانیت مشغول انجام تبلیغ و خدمت‌رسانی فرهنگی می باشند.

محفل انس و ضیافت افطاری کانون بازنشستگان ارتش و وزارت دفاع در قم+تصاویرمحفل انس و ضیافت افطاری کانون بازنشستگان ارتش و وزارت دفاع در قم+تصاویر

تصاویر: زند/ بمانی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار