استاندار یزد:

اتحاد و همبستگی ملل مسلمان برای پشتیبانی از ملت فلسطین ضروری است

استاندار یزد با صدور پيامی به مناسبت فرارسیدن روز قدس گفت: روز قدس، روز اتحاد و همبستگی ملل مسلمان برای پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین و قبله اول مسلمین است.
کد خبر: ۲۴۴۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷ - 22June 2017
اتحاد و همبستگی ملل مسلمان برای پشتیبانی از ملت فلسطین ضروری استبه گزارش دفاع پرس از یزد، «سید محمد میرمحمدی» در این پیام آورده است: در جمعه آخر ماه ضیافت خدا، ماه روزه و دعا و نیایش ماه تهذیب نفس و ترغیب فطرت‌ها به سوی خوبی‌ها و پاکبازی‌ها و ماه صبوری و ایثار، روز بزرگ قدس فرا می‌رسد روزی که میراث ماندگار معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی است. روزی که بنای اتحاد و همبستگی ملل مسلمان برای پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین و قبله اول مسلمین نهاده شده است.
 
با فرهنگ همدلی و هم نوایی، فرهنگ دست های متحد و فرهنگ هم بستگی در برابر غاصبان و ظالمان، روز اتحاد خلق های ستم دیده در برابر همه توطئه های شیطانی صهیونیستی، روز ایستادگی و سرافرازی و سر بلندی و سربازی، روز فریاد و روز بیداری مسلمین جهان، روز شریک غم مظلومان و آوارگان و روزی که باید به آزادی قدس شریف بیانجامد.
 
ملت های بیدار و مسلمانان فرهیخته باید به دلیلی علنی شدن نزدیکی بعضی از سران مرتجع منطقه با رژیم صهیونیستی و در اعتراض به این بی شرمی علیرغم گرمای طاقت فرسا و روزه داری حضور گسترده و با شکوهتر از سال های قبل در راهپیمایی روز قدس خواهند داشت. 
 
روز قدس تنها روز بیت المقدس نیست روز جهانی همه مسلمانان در برابر طاغوتیان جهان است و نماد اعتراض دلهای شکسته و فریاد های در گلو خفته مللی است که یاوری جز «الله» ندارد.
 
اینجانب این روز عزیز را گرامی داشته و به همه مردم بیدار، مومن و همیشه در صحنه ایران اسلامی و به مردم خوب و عزیز و سخت‌کوش دارالعباده که با حضورشان بر صفحات کتاب تحسین‌برانگیز «حماسه حضور» می‌افزایند و دلدادگی و شعور سیاسی و دینی خود را به عالم نشان می دهند تبریک عرض می کنم و برای میثاق مجدد با امام و رهبری و برای همدلی و همزبانی با دولت تدبیر و امید و در راستای استقلال و آزادی و آرمان‌های بلند امام راحل و نظام جمهوری اسلامی در خیابان‌های شهر و در صحنه‌های عشق و آزادگی در کوی و برزن‌های دارالعباده شاهد حضور چشمگیر مردم فهیم و عزیز در پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار